Får baby nok, når jeg kaster op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er 7+5 i dag og har i den sidste uge kastet op hver dag. Jeg får mere og mere kvalme hver dag og kaster mere og mere op. Spiser næsten ingen ting, så nogle gange er det bare mave-syre der kommer op. Drikker heller ikke særlig meget Får det dårligt bare af at tænke på mad 

Jeg tager min GraVitamin og har ikke set endnu at jeg har kastet den op. Men får min lille baby nok? 

Ringede til lægen i dag, men deres telefoner var nede, så kan først få fat på dem i morgen 

Hjælp  Det skal ikke gå ud over min baby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

B&J

din gravitamin ryger sikker op igen når du kaster op..

men jeg kan lov dig for din baby får nok den skal nok tage først---

jeg tror helt sikkert den er sund og rask men prøv at se om du ikke kan finde noget du kan holde i dig også spist det

Anmeld

13. august 2012

Ina33

Jeg er en af de 1% der lider af hybermesis gravidarum når jeg er gravid. Første gang tabte jeg mere end 10 kg., og var nede og veje 35 kg.. Jeg blev indlagt, men der blev egentlig ikke gjort noget, andet end observation. Jeg fik hele tiden af vide, at jeg ikke skulle være bekymret, baby ville helt sikkert få alt det den skulle have.

Jeg kastede op 5-20 gange dagligt, og alt hvad jeg indtog kom op igen. Dette stod på i 5 mdr......

God bedring til dig, jeg håber snart din kvalme aftager.

Anmeld

13. august 2012

Camilla30

Jep, den lille får med største sandsynlighed alt hvad den skal have, jeg er i uge 22 og kaster fortsat op, men min lille pige er af normal størrelse. Du skal være opmærksom på, at du ikke får væskemangel og også holde øje med din vægt. Jeg ville kontakte lægen hvis jeg tabte mig meget eller fik væskemangel - ellers ikke bekymre mig om det. God bedring - håber du snart får lidt ro på brækkeriet, det er så hårdt i længden 

Anmeld

13. august 2012

Laulund87

Hvis det fortsætter på den måde får baby selvfølgelig ingenting. De fleste får det dog bedre og kan spise på bestemte tider af døgnet.

Det er et større problem hvis det varer ved. Jeg havde det sådan alle 9 måneder og jeg måtte jævnligt indlægges pga dehydrering og fik væske i drop.

Håber du får det bedre og ellers ring til lægen

Alle siger babyen tager det den skal have, men hvis der ikke er noget at tage, får den det jo heller ikke.

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

din gravitamin ryger sikker op igen når du kaster op..

men jeg kan lov dig for din baby får nok den skal nok tage først---

jeg tror helt sikkert den er sund og rask men prøv at se om du ikke kan finde noget du kan holde i dig også spist det

Det håber jeg  

Jeg tænker bare, at hvis jeg kastede den op, ville jeg vel kunne se den? 

Tak for dit svar 

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Ina33 skriver:

Jeg er en af de 1% der lider af hybermesis gravidarum når jeg er gravid. Første gang tabte jeg mere end 10 kg., og var nede og veje 35 kg.. Jeg blev indlagt, men der blev egentlig ikke gjort noget, andet end observation. Jeg fik hele tiden af vide, at jeg ikke skulle være bekymret, baby ville helt sikkert få alt det den skulle have.

Jeg kastede op 5-20 gange dagligt, og alt hvad jeg indtog kom op igen. Dette stod på i 5 mdr......

God bedring til dig, jeg håber snart din kvalme aftager.

Tusind tak for dit svar! Det beroligere mig meget, at du har fået det af vide. Men puha det har været en hård omgang for dig 

Det håber jeg også og igen tak 

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Jep, den lille får med største sandsynlighed alt hvad den skal have, jeg er i uge 22 og kaster fortsat op, men min lille pige er af normal størrelse. Du skal være opmærksom på, at du ikke får væskemangel og også holde øje med din vægt. Jeg ville kontakte lægen hvis jeg tabte mig meget eller fik væskemangel - ellers ikke bekymre mig om det. God bedring - håber du snart får lidt ro på brækkeriet, det er så hårdt i længden 

Mange tak for dit svar. Det er dejligt at høre, at din lille pige har det godt 

Jeg har tabt 2 kg på 2 uger. Det ved jeg ikke om er meget?

Det håber jeg også. Det er ikke til at holde ud til 

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Hvis det fortsætter på den måde får baby selvfølgelig ingenting. De fleste får det dog bedre og kan spise på bestemte tider af døgnet.

Det er et større problem hvis det varer ved. Jeg havde det sådan alle 9 måneder og jeg måtte jævnligt indlægges pga dehydrering og fik væske i drop.

Håber du får det bedre og ellers ring til lægen

Alle siger babyen tager det den skal have, men hvis der ikke er noget at tage, får den det jo heller ikke.

Nej det er jo også det jeg tænker 
Indtil videre, er det det samme hele døgnet 

Puha det har været en hård omgang for dig!

Jeg tror jeg ringer til lægen i morgen, bare for en sikkerheds skyld.

Tak for dit svar 

Anmeld

13. august 2012

Mom2

Anonym skriver:

Jeg er 7+5 i dag og har i den sidste uge kastet op hver dag. Jeg får mere og mere kvalme hver dag og kaster mere og mere op. Spiser næsten ingen ting, så nogle gange er det bare mave-syre der kommer op. Drikker heller ikke særlig meget Får det dårligt bare af at tænke på mad 

Jeg tager min GraVitamin og har ikke set endnu at jeg har kastet den op. Men får min lille baby nok? 

Ringede til lægen i dag, men deres telefoner var nede, så kan først få fat på dem i morgen 

Hjælp  Det skal ikke gå ud over min baby 

Kroppen er indrettet sådan at den sørger for, at bebsen får hvad den skal have

Men som folk skriver, sørg for at få noget væske og prøv at finde noget du kan holde i dig.
Jeg blev anbefalet at drikke saftevand (ordentlig saft) og spise lidt franske kartofler, så jeg fik noget sukker og salt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.