Aaargh er så gal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Becks

Jeg har boet i samme boligselskab i 6 år, i 2 forskellige lejligheder..

Da jeg boede i min gamle lejlighed, var der også altid én der stjal min tid, og den samme hver gang.. Flyttede længere ned af gaden, da jeg fik større lejlighed og tænkte, fedt nu kan hun ikke stjæle mine tider mere! Men ak!!! Hende, mand og børn flyttede med og bor i opgangen ved siden af mig  Så vi deler endnu engang vaskeri..

En dag fik jeg nok, det hjalp ikke at kontakte hende, sidde klar med en skideballe eller at ejendomskontoret snakkede med hende.. Så jeg gjorde som Gædde, dog ikke med frugtfarve, men tekstilfarve! Det hjalp!!

Nu har vi så heldigvis fået nyt system, så man kan ikke stjæle tider fra hinanden mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

-Sigrid-

Skifreaken skriver:

så har vi det jo nok meget godt alligevel

Anmeld

13. august 2012

-Sigrid-

Becks skriver:

Da jeg boede i min gamle lejlighed, var der også altid én der stjal min tid, og den samme hver gang.. Flyttede længere ned af gaden, da jeg fik større lejlighed og tænkte, fedt nu kan hun ikke stjæle mine tider mere! Men ak!!! Hende, mand og børn flyttede med og bor i opgangen ved siden af mig  Så vi deler endnu engang vaskeri..

En dag fik jeg nok, det hjalp ikke at kontakte hende, sidde klar med en skideballe eller at ejendomskontoret snakkede med hende.. Så jeg gjorde som Gædde, dog ikke med frugtfarve, men tekstilfarve! Det hjalp!!

Nu har vi så heldigvis fået nyt system, så man kan ikke stjæle tider fra hinanden mere

HAHAHAHAHA!!! 

Anmeld

13. august 2012

Skifreaken

Becks skriver:

haha det er altså modigt gjort, men også ret vildt at hun konsekvent tog dine tider - dumme tøs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.