jydeinden skriver:
nu spørg jeg nok dumt, men de maskiner de har ( gætter på det er enten bisphehaven eller gjellerup du snakker om, udfra din beskrivelse af området) har de tidslås på? ellers havde jeg nok været grov nok til at stoppe maskinerne, og kyle vedkommendes tøj i nogle kurve, og så kunne vedkommende få lov at vaske om når JEG var færdig.
( ville i øvrigt gøre det samme med tøj i tørren, og har gjort det før) jeg har også før oplevet at folk tog mine maskiner før jeg var færdig, og blev stiktosset, og skrev en note til vedkommende, jeg tror faktisk ikke det er sket siden.
Det er Kjærslund, så det er noget i samme retning 
Jeg gjorde det også sidste gang, slukkede for maskinerne, men turde ikke putte mit eget i, var bange for at de så ville gøre det samme, eller rende med tøjet måske.
Denne gang ventede jeg til vedkommende kom ned og gav ham en ordentlig skideballe.
Kom dog noget ned på jorden igen, da han stortset slet ikke forstod dansk, og kun havde været i DK i 2 mdr. Tror slet ikke han forstod vaskereglerne, som jeg så forsøgte at forklare ham.
Og så var han ovenikøbet læge, er selv lægesekretær, så fik lige hans historie. Var faktisk ret spændende og nu arbejder han for Dansk supermarked på lager fordi han ikke kan få job som læge 
Anmeld