Aaargh er så gal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Skifreaken

jydeinden skriver:

nu spørg jeg nok dumt, men de maskiner de har ( gætter på det er enten bisphehaven eller gjellerup du snakker om, udfra din beskrivelse af området) har de tidslås på? ellers havde jeg nok været grov nok til at stoppe maskinerne, og kyle vedkommendes tøj i nogle kurve, og så kunne vedkommende få lov at vaske om når JEG var færdig.

( ville i øvrigt gøre det samme med tøj i tørren, og har gjort det før) jeg har også før oplevet at folk tog mine maskiner før jeg var færdig, og blev stiktosset, og skrev en note til vedkommende, jeg tror faktisk ikke det er sket siden.

Det er Kjærslund, så det er noget i samme retning

Jeg gjorde det også sidste gang, slukkede for maskinerne, men turde ikke putte mit eget i, var bange for at de så ville gøre det samme, eller rende med tøjet måske.

Denne gang ventede jeg til vedkommende kom ned og gav ham en ordentlig skideballe.

Kom dog noget ned på jorden igen, da han stortset slet ikke forstod dansk, og kun havde været i DK i 2 mdr. Tror slet ikke han forstod vaskereglerne, som jeg så forsøgte at forklare ham.

Og så var han ovenikøbet læge, er selv lægesekretær, så fik lige hans historie. Var faktisk ret spændende og nu arbejder han for Dansk supermarked på lager fordi han ikke kan få job som læge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Skifreaken

Nørbo92 skriver:

Kan godt forstå din frustration, var satme ogs blevet hidsig hvis det var mig!

Nogle folk har bare ingen respekt for andre!

Ja, det er bare noget rod, nu ser det heldigvis allerede lysere ud - har nogengange til at male F***** på væggen og så falde helt ned fordi det nogengange løser sig det hele alligevel :p

Anmeld

13. august 2012

MorDk

er godt nok ikke særligt rart!!!

Mht. til det med vaske tøjet.... NÆSTE gang nogen tager din tid så stopper du maskinerne.... hælder vandet fra.... og smider deres våde tøj MIDT på gulvet! Det har jeg gjort et par gange DET HJALP!

Anmeld

13. august 2012

Skifreaken

MorDk skriver:

er godt nok ikke særligt rart!!!

Mht. til det med vaske tøjet.... NÆSTE gang nogen tager din tid så stopper du maskinerne.... hælder vandet fra.... og smider deres våde tøj MIDT på gulvet! Det har jeg gjort et par gange DET HJALP!

haha sejt ellers - ved jeg bare ikke om jeg tør :p

Anmeld

13. august 2012

MorDk

Skifreaken skriver:

haha sejt ellers - ved jeg bare ikke om jeg tør :p

Tænkte jeg også men mest fordi der boede en del sindssyge i vores ejendom. MEN blev så træt af det til sidst! BUM! Så gjorde jeg det der sku til! Heldigvis hjalp det!

Anmeld

13. august 2012

jydeinden

Skifreaken skriver:

Det er Kjærslund, så det er noget i samme retning

Jeg gjorde det også sidste gang, slukkede for maskinerne, men turde ikke putte mit eget i, var bange for at de så ville gøre det samme, eller rende med tøjet måske.

Denne gang ventede jeg til vedkommende kom ned og gav ham en ordentlig skideballe.

Kom dog noget ned på jorden igen, da han stortset slet ikke forstod dansk, og kun havde været i DK i 2 mdr. Tror slet ikke han forstod vaskereglerne, som jeg så forsøgte at forklare ham.

Og så var han ovenikøbet læge, er selv lægesekretær, så fik lige hans historie. Var faktisk ret spændende og nu arbejder han for Dansk supermarked på lager fordi han ikke kan få job som læge

hmm kunne han heller ikke engelsk? for så forstår man da sørme godt at han ikke kunne få job da

men hvis vedkommende gjorde det igen en anden gang, så havde jeg bare taget tøjet ud, og puttet mit i, trælst at det er nødvendigt, men nogen forstår bare ikke hvad man kan tillade sig og hvad man ikke kan

men forstår bestemt godt at du droppede den skideballe, for den trængte nok ikke ligefremmen ind .

Anmeld

13. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Skifreaken skriver:

Jo vi har også skrevet os op, men er også enige om at når vi skal flytte, skal det være et sted, hvor vi gerne vil bo i længere tid. Det hjælper ikke at flytte ud i Gellerupparken tror jeg.. der har de også fællesvaskeri og bor meget tæt og det er lige nu de eneste steder man kan få lejlighed med det samme.

Vi kom faktisk først i køen til den lejlighed vi har nu fordi vi var studerende i sin tid og det er desværre bare lignende boliger de har til de studerende.

Men ringede derind og faktisk fandt jeg ud af at man har fortrinsret i det boligselskab hvor man har lejlighed i forvejen og den stod på min kærestes boligbrev, jeg har længere ancienitet og den fortrinsret blev derfor flyttet over på min, så var inde og tjekke min plads på ventelisterne nu -

HELT VILDT

Står nu som nr 5 til noget nybyggeri!! istedet for nr. 700, det er da bare for fedt - det har lige reddet min dag, så noget godt kom der ud af det

Ihh, hvor fedt for jer !
Nej, det forstår jeg godt - jeg gad heller ikke i Gellerup, m.m.
Men krydser fingre for at 5 tallet snart bliver til et 1 tal

Anmeld

13. august 2012

-Sigrid-

Skifreaken skriver:

føj nej det lyder skrækkeligt!! Håber sørme de har en rigtig god forklaring på det. Det må næsten ikke være til at bære?

Nej, det er frygteligt  

Har så ondt af dem, de leger også som regel nede på parkeringspladsen og på gangen. Stakkels unger 

Anmeld

13. august 2012

Skifreaken

jydeinden skriver:

hmm kunne han heller ikke engelsk? for så forstår man da sørme godt at han ikke kunne få job da

men hvis vedkommende gjorde det igen en anden gang, så havde jeg bare taget tøjet ud, og puttet mit i, trælst at det er nødvendigt, men nogen forstår bare ikke hvad man kan tillade sig og hvad man ikke kan

men forstår bestemt godt at du droppede den skideballe, for den trængte nok ikke ligefremmen ind .

Jo startede ud med at fortælle at det bare ikke var i orden, men gassen gik lidt af ballonen da jeg kunne se han ikke rigtigt forstod mig, heh.

men håber bare at boligforeningen snart får det fikset, så man ikke kan starte maskinerne ind i andres tid

Anmeld

13. august 2012

Skifreaken

-Sigrid- skriver:

Nej, det er frygteligt  

Har så ondt af dem, de leger også som regel nede på parkeringspladsen og på gangen. Stakkels unger 

så har vi det jo nok meget godt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.