Bliver nødt til bare at komme af med det nu. Ellers bliver mit blodtryk vidst alt for højt.
Kan snart ikke holde ud at bo i det her s**** kvarter mere

Nu i dag er 3. gang jeg har bestilt vasketid og hvor der så er nogen der har taget min tid
Man må tage andres tid hvis der er gået 20 min. ind i tiden og den der har bestilt ikke har brugt den. Helt Fair!! Men når jeg så kommer derned 9.31 (fordi baby lige skal puttes) og tiden er fra 9.30 og ser at maskinerne er i fuld gang - bliver jeg så rasende! Tiderne varer i 2,5 time, der er tre maskiner så man kan nå 6 vaske. Sidste gang kommer jeg så ned 5 min efter mit første hold blev færdige og så er der nogen der har taget mit tøj ud (at andre står og rager i mit tøj er bare heller ikke særlig fedt!) og smidt det i tørretumbleren!!! Fik lige ødelagt et par bukser på den bekostning (måske misforstået godhed, men folk skal bare holde fingrene væk fra mit tøj) og at de også har taget min vasketid, hvor jeg kunne have vasket tre mere - er bare helt uacceptabelt 
2 gange er der nogen der har taget min overdækkede parkeringsplads, som jeg betaler for. Ringede til politiet, som den ene gang ville sende en patrulje forbi med en bøde, da det var en bandit der havde bilen, så de ville ikke råde mig til at selv opsøge dem. 2. gang var så en fejl og jeg fik dem der holdte der til at flytte sig da jeg havde fået deres adresse af politiet.
For 2 mdr. siden var min veninde og jeg ved at blive kørt ned da vi gik med vores barnevogne. Det er et lukket kvarter med helleanlæg og fartbegrænsning på 30 km/t, vi hører bilen og går op på fortovet. Vi når ikke helt derop før en lille bil kommer ræsende for fuld drøn igennem helleanlæget og er lige ved at kappe min veninde med sin barnevogn!!!
Vi går hen til hende da vi ser hvor hun parkerer og hun begynder at råbe af os, at det er f****** hendes vej, "det er min vej" og jeg ved ikke hvad. Vi prøver at tale stille og roligt til hende, men siger at hun kunne have slået to små børn ihjel hvis hun havde mistet kontrollen over bilen, "hun var f****** ligeglad for det var hendes vej" og vi skulle f****** ikke gå der. En håndværker kom forbi og bad hende slappe af og lade være med at råbe sådan. Hun stod helt oppe i hovedet på min veninde og der kom spyt og alt muligt ud
Så begyndte hun at svine håndværkeren og vi listede af. Var bange for at få en på hovdet 
Samme dag da vi kommer gående med barnevognene ryger der lige pludselig flyttekasser ud fra 2. sal foran snuden på os.
Kan snart ikke klare det mere her. Vil bare ikke at min skønne skønne søn skal vokse op i det her kvarter. 
Tak fordi du læste med så langt. Nu vil jeg sætte mig klar nede i vaskekælderen og give klar besked til den der har taget min vasketid!
Anmeld