Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anbiku skriver: Lander måske også på den formulering. Synes stadig det er vildt surrealistisk at skulle kalde sig "mor"
Lander måske også på den formulering. Synes stadig det er vildt surrealistisk at skulle kalde sig "mor"
det er rigtig
men man gider bare heller ikke skrive en masse og lægge en masse billeder ind når man lige har født, der kom først billeder af emma op da hun var 6 måneder, inden da måtte folk altså komme til mig hvis de ville se hende
KarinaA skriver: det er rigtig men man gider bare heller ikke skrive en masse og lægge en masse billeder ind når man lige har født, der kom først billeder af emma op da hun var 6 måneder, inden da måtte folk altså komme til mig hvis de ville se hende
Det kan jeg sagtens følge. Glæder mig vildt meget til fødslen (om +/- 6 uger!) og bagefter, så nu går flyver tankerne også bare. Ved heller ikke, hvor meget overskud, man har til at lægge noget ud. De nærmeste får en sms og så må vi se Måske faderen har overkuddet
anbiku skriver: Inspireret af en anden tråd, kom jeg til at tænke på, hvordan I fortalte på fb at I havde født? Lagde I et billede op, skrev I noget sødt eller sjovt? Vi holder navnet hemmeligt indtil hun er født, så overvejer at afsløre navnet på fb samtidig med et billede, eller lign... Men er der nogle gode forslag?
Inspireret af en anden tråd, kom jeg til at tænke på, hvordan I fortalte på fb at I havde født? Lagde I et billede op, skrev I noget sødt eller sjovt? Vi holder navnet hemmeligt indtil hun er født, så overvejer at afsløre navnet på fb samtidig med et billede, eller lign... Men er der nogle gode forslag?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128