Endnu én om facebook...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Bak

Kay skriver:

vi tænker bare at tage et billed af den lille fod med "armbånd" på... hvor man jo kan se efternavn og køn så kommer der mere senere

Det lyder som en sød ide Måske jeg vil snuppe den Det behøver jo ikke være så fancy, men lidt sødt og sjovt må det godt være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

KarinaA

Jeg skrev : 

er *dato* kl. ** blevet mor til den mest fantastiske lille pige <3 

så kom der mere senere da jeg fik lidt mere overkud  

Anmeld

13. august 2012

Bak

Solstrålebørn skriver:

Vi lagde et billede op hvor der stod vægt, længde, køn og kl... 

Det er jo også det folk vil spørge efter Tænker bare, om det kan gøre på en lidt original måde Afhænger nok helt af overskuddet også - aner jo ikke hvordan fødslen bliver. Regner nu heller ikke med at lægge noget ud før efter de vigtigste alligevel har fået det at vide

Anmeld

13. august 2012

Bak

MortilCilas skriver:

Jeg lå indlagt men min far lagde det første billede ind, hvor der stod "Mit barnebarn "

Det er også sødt

Anmeld

13. august 2012

Bak

Maja_4000 skriver:

Jeg skrev bare "Så kom hun endelig! 51 cm , 3345 gram og dejlig! <3" Eller noget i den retning
Senere lagde jeg så et billede ind af Caroline + far Hehe ..

Vi havde også holdt navnet hemmeligt , og det kom så bare ud efterhånden som folk spurgte

Også fint.

Anmeld

13. august 2012

Ditte-3

Kay skriver:

hihi så kan jeg bedre forstå det...  troede lige det var mig der var blevet for træt

Nej det var vis mig der stadi er lidt trat s

Anmeld

13. august 2012

Bak

Kofoed. skriver:

Jeg skrev ingenting, internettet var kanon dårligt på sygehuset, til gengæld kender jeg nu udtrykket news travel fast, de første lykønskninger blev skrevet få timer efter jeg havde født, så fangende folk det jo hurtigt.

Da jeg kom hjem, skrev jeg hendes tal og det var det.

Det var godt nok også hurtigt! Så tror man lige man har "helle" lidt på hospitalet og kan nyde det største, der er sket, og så kan man ikke engang fortælle det selv Hehe...

Anmeld

13. august 2012

Bak

KarinaA skriver:

Jeg skrev : 

er *dato* kl. ** blevet mor til den mest fantastiske lille pige <3 

så kom der mere senere da jeg fik lidt mere overkud  

Lander måske også på den formulering. Synes stadig det er vildt surrealistisk at skulle kalde sig "mor"

Anmeld

13. august 2012

Kofoed.

anbiku skriver:

Det var godt nok også hurtigt! Så tror man lige man har "helle" lidt på hospitalet og kan nyde det største, der er sket, og så kan man ikke engang fortælle det selv Hehe...

Jeg blev godt nok sat i gang og havde på intet tidspunkt holdt noget skjult og så har min stedmor meget svært ved at holde hemmeligheder

Anmeld

13. august 2012

Bak

Kofoed. skriver:

Jeg blev godt nok sat i gang og havde på intet tidspunkt holdt noget skjult og så har min stedmor meget svært ved at holde hemmeligheder

Man er vel egentlig også lidt ligeglad med fb når man lige har fået sin guldklump i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.