Endnu én om facebook...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Bak

Inspireret af en anden tråd, kom jeg til at tænke på, hvordan I fortalte på fb at I havde født? Lagde I et billede op, skrev I noget sødt eller sjovt?
Vi holder navnet hemmeligt indtil hun er født, så overvejer at afsløre navnet på fb samtidig med et billede, eller lign... Men er der nogle gode forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Kay

vi tænker bare at tage et billed af den lille fod med "armbånd" på... hvor man jo kan se efternavn og køn så kommer der mere senere

Anmeld

13. august 2012

Solstrålebørn

Vi lagde et billede op hvor der stod vægt, længde, køn og kl... 

Anmeld

13. august 2012

Ditte-3

Jeg skrev 20+0 da jeg var så langt hende så måtte folk selv luge regne den ud og sjov nok en a de eneste der ok forstod det var min kærste han ringed forviret op og spurte hvad det betød Lol

Anmeld

13. august 2012

Kay

Ditte-3 skriver:

Jeg skrev 20+0 da jeg var så langt hende så måtte folk selv luge regne den ud og sjov nok en a de eneste der ok forstod det var min kærste han ringed forviret op og spurte hvad det betød Lol

jeg vil gerne indrømme at jeg heller ikke lige fanger den... skulle 20+0 betyde du havde født

Anmeld

13. august 2012

Ditte-3

Kay skriver:

jeg vil gerne indrømme at jeg heller ikke lige fanger den... skulle 20+0 betyde du havde født

Ups læste vis lidt for hurtig s trode det var hvordan man fortalte man var grevid s ups nå men jeg lage billed ud og skrev så kom han endelig og så vægt og længde s

Anmeld

13. august 2012

MortilCilas

anbiku skriver:

Inspireret af en anden tråd, kom jeg til at tænke på, hvordan I fortalte på fb at I havde født? Lagde I et billede op, skrev I noget sødt eller sjovt?
Vi holder navnet hemmeligt indtil hun er født, så overvejer at afsløre navnet på fb samtidig med et billede, eller lign... Men er der nogle gode forslag?

Jeg lå indlagt men min far lagde det første billede ind, hvor der stod "Mit barnebarn "

Anmeld

13. august 2012

Maja_4000

Jeg skrev bare "Så kom hun endelig! 51 cm , 3345 gram og dejlig! <3" Eller noget i den retning
Senere lagde jeg så et billede ind af Caroline + far Hehe ..

Vi havde også holdt navnet hemmeligt , og det kom så bare ud efterhånden som folk spurgte

Anmeld

13. august 2012

Kofoed.

Jeg skrev ingenting, internettet var kanon dårligt på sygehuset, til gengæld kender jeg nu udtrykket news travel fast, de første lykønskninger blev skrevet få timer efter jeg havde født, så fangende folk det jo hurtigt.

Da jeg kom hjem, skrev jeg hendes tal og det var det.

Anmeld

13. august 2012

Kay

Ditte-3 skriver:

Ups læste vis lidt for hurtig s trode det var hvordan man fortalte man var grevid s ups nå men jeg lage billed ud og skrev så kom han endelig og så vægt og længde s

hihi så kan jeg bedre forstå det...  troede lige det var mig der var blevet for træt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.