Live fra fg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Kay

Mor til Magnus skriver:

Det endte desværre i kejsersnit. Forklaring følger, men vi har det alle godt og lillebror er fantastisk! 3730g og 51 cm, født 38+5. Hele fødselsberetning og billeder følger en af de kommende dage:-)

dejligt i har det godt  glæder mig til at læse om det hele når i er klar til det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Tanjadamgaard

Mor til Magnus skriver:

Det endte desværre i kejsersnit. Forklaring følger, men vi har det alle godt og lillebror er fantastisk! 3730g og 51 cm, født 38+5. Hele fødselsberetning og billeder følger en af de kommende dage:-)

Hvor er det godt at høre, at i alle har det godt  Glæder mig til at høre din FB og se nogle skønne billeder af ham 

Anmeld

13. august 2012

MarieMor

Stort tillykke Med lillebror 

Anmeld

13. august 2012

Rosengreen

Mor til Magnus skriver:

STORT tillykke med lillebror!  

Øv med kejsersnit.. Men dejligt at høre I har det godt  Glæder mig til at høre mere 

Anmeld

13. august 2012

crille

Mor til Magnus skriver:

Tillykke med lillebror. Dejligt at høre i alle har det godt, selvom det ikke gik til som håbet. 

Ser frem til billeder og fb.. Tillykke til hele familien

Anmeld

13. august 2012

Camel

Mor til Magnus skriver:

Stort tillykke med lillebror 

Anmeld

15. august 2012

fairlady

Mor til Magnus skriver:

det er jeg ked af at høre. det gjorde min fødsel desværre også. men du havde ligesom mig, heller ikke særlige gode veer?

Anmeld

15. august 2012

fairlady

fairlady skriver:

det er jeg ked af at høre. det gjorde min fødsel desværre også. men du havde ligesom mig, heller ikke særlige gode veer?

og tillykke!! dejligt at de er kommet, trods alt. og i velbehold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.