Live fra fg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.807 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Mor til Magnus

Er på fødegangen.. Til observation. Irriteret livmoder, evt brist på moderkagen. Men veerne bider, så håber der snart noget... De håber at jeg åbner mig nok at til vandet kan tages, og derved sætte fødslen rigtig i gang. Alternativt skal han ud ved kejsersnit... Kryds lige fingre:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Kay

for en god fødsel

Anmeld

13. august 2012

Rosengreen

Puha da! 

Håber de snart er klar til at de kan tage vandet, så du kan undgå kejsersnit  

Anmeld

13. august 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Puha da! 

Håber de snart er klar til at de kan tage vandet, så du kan undgå kejsersnit  

du er da morgenfrisk i dag

Anmeld

13. august 2012

Rosengreen

Kay skriver:

du er da morgenfrisk i dag

Hihi ja lige for engangs skyld  Vi har håndværkere i opgangen, så der er ikke noget med at sove længe den næste uge  Og så lige nu hvor jeg har aller mest brug for at "lade op"! Dårlig timing siger jeg bare!

Anmeld

13. august 2012

babypudder

for at de kan tage vandet og du undgår ks og så ønskes du en rigtig god fødsel 

Anmeld

13. august 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Hihi ja lige for engangs skyld  Vi har håndværkere i opgangen, så der er ikke noget med at sove længe den næste uge  Og så lige nu hvor jeg har aller mest brug for at "lade op"! Dårlig timing siger jeg bare!

sådan havde jeg det i sidste uge... der var det naboens håndværker der larmede...

men i dag kunne jeg ik sove mere... har småveer (stadig) siden torsdag  og var sulten... så kunne lige så godt stå op

Anmeld

13. august 2012

Rosengreen

Kay skriver:

sådan havde jeg det i sidste uge... der var det naboens håndværker der larmede...

men i dag kunne jeg ik sove mere... har småveer (stadig) siden torsdag  og var sulten... så kunne lige så godt stå op

Åh det er så irriterende at blive vækket at hamrelyde og boremaskine! 

Altså de småveer kunne da godt snart blive til mere! Har du en aftale om i gangssættelse hvis der ikke ser noget?

Anmeld

13. august 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Åh det er så irriterende at blive vækket at hamrelyde og boremaskine! 

Altså de småveer kunne da godt snart blive til mere! Har du en aftale om i gangssættelse hvis der ikke ser noget?

skal ringe i dag når JM kontoret åber og bede om en tid onsdag eller torsdag til JM og så skal jeg sættes i gang i weekenden hvis ik der sker noget inden...

tænker jeg går en god tur med hunden lige om lidt for at sætte gang i noget for jeg vil ha hende ud i dag!!

lå i nat da jeg igen vågnede af en vee og tænkte om man knne ringe til fg og høre... for jeg er 2 cm åben så de kan jo tage vandet... sys bare ik det er sjovt med de småveer mere...

Anmeld

13. august 2012

Kay

Mor til Magnus skriver:

Er på fødegangen.. Til observation. Irriteret livmoder, evt brist på moderkagen. Men veerne bider, så håber der snart noget... De håber at jeg åbner mig nok at til vandet kan tages, og derved sætte fødslen rigtig i gang. Alternativt skal han ud ved kejsersnit... Kryds lige fingre:-)

noget nyt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.