Live fra fg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Mor til Magnus

Tak! Stadig ikke åbnet nok til at vandet kan tages, så nu afventer jeg lægernes morgenkonference. Lillebror har det heldigvis stadig godt, så intet akut endnu. Forbistret moderkage altså også...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Rosengreen

Kay skriver:

skal ringe i dag når JM kontoret åber og bede om en tid onsdag eller torsdag til JM og så skal jeg sættes i gang i weekenden hvis ik der sker noget inden...

tænker jeg går en god tur med hunden lige om lidt for at sætte gang i noget for jeg vil ha hende ud i dag!!

lå i nat da jeg igen vågnede af en vee og tænkte om man knne ringe til fg og høre... for jeg er 2 cm åben så de kan jo tage vandet... sys bare ik det er sjovt med de småveer mere...

Okay, håber da der sker noget inden weekenden, for det er længe at gå med veer.. Især når du ligefrem vågner af dem om natten 

Håber en lang tur med hunden rigtig kan sætte skub i noget  

Det håber jeg på hver dag når jeg går med vores, men der sker ikke rigtig noget  Tror ikke min baby er klar til at komme ud endnu..

Anmeld

13. august 2012

Kay

Mor til Magnus skriver:

Tak! Stadig ikke åbnet nok til at vandet kan tages, så nu afventer jeg lægernes morgenkonference. Lillebror har det heldigvis stadig godt, så intet akut endnu. Forbistret moderkage altså også...

glæder mig til at høre hvad der sker  hvornår har de det morgen møde noget??

Anmeld

13. august 2012

Rosengreen

Mor til Magnus skriver:

Godt at lillebror har det godt på trods 

Spændende hvad lægerne bliver enige om der skal ske.. Vil vente på en update  Og håber der snart bliver sat skub i noget! Sender lige en masse vestøv i din retning 

Anmeld

13. august 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Okay, håber da der sker noget inden weekenden, for det er længe at gå med veer.. Især når du ligefrem vågner af dem om natten 

Håber en lang tur med hunden rigtig kan sætte skub i noget  

Det håber jeg på hver dag når jeg går med vores, men der sker ikke rigtig noget  Tror ikke min baby er klar til at komme ud endnu..

tager en tur der er "hårdere" end den vi plejer... en med en masse bakker

skal bare lige havde skubbet mig selv afsted...  

ja sys også det er rigtig længe nu... men... ja...

Anmeld

13. august 2012

MarieMor

Mor til Magnus skriver:

Håber alt det bedste , og godt at han har det fint derinde !!

Hvordan opdagede du/de at der var noget med moderkagen ??

Anmeld

13. august 2012

nielsen80

13. august 2012

Tanjadamgaard

Mor til Magnus skriver:

Det er dejligt at høre, at lillebror har det godt  

Krydser fingre for at der snart sker noget  

Anmeld

13. august 2012

Kay

Mor til Magnus skriver:

noget nyt

Anmeld

13. august 2012

Mor til Magnus

Det endte desværre i kejsersnit. Forklaring følger, men vi har det alle godt og lillebror er fantastisk! 3730g og 51 cm, født 38+5. Hele fødselsberetning og billeder følger en af de kommende dage:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.