Spørgsmål til førtidspension

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

jeg ved der kan være laaang behandlingstid.

Min fars tog over 2 år fra de indstillede ham....,min svigerindes kæreste tog det også langt over 1 år fra han blev indstilet til det blev godkendt.

Ok tak for svar , har nu heller ikke forventninger om de arbejder hurtigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Min sag varede 6 måneder så det var ikke så galt

Ok var du så bare på sygedagpenge så længe ?

Min er nemlig forlænget 1 gang ved ikke helt hvornår den udløber

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Fra jeg blev indstillet til endelig godkendt gik der ca 3 mdr. husk at efter nytår er det ikke minimum 12 timer for at blive flexgodkendt men helt ned til 2 timer.

::-) Sisse

Det var jo ikke så længe . Tænker også på udløb af sygedagpenge , den er forlænget 1 gang.

Dvs at jeg så ville kunne få flexjob selv om jeg ikke kan arbejde 12 timer for min mand har snakket med en på kommunen flexjob afdelingen,og de rører ikke dem under 12 timer. Hvilket job konsulenten også bekræftigede.

Men flex på 2 timer findes der mon job til dem

Anmeld

12. august 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Ok var du så bare på sygedagpenge så længe ?

Min er nemlig forlænget 1 gang ved ikke helt hvornår den udløber

Jeg var faktisk et helt år.. Når først man har en førtidspensionssag i gang, kan man sagtens få forlænget. Man står jo som uafklaret

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg var faktisk et helt år.. Når først man har en førtidspensionssag i gang, kan man sagtens få forlænget. Man står jo som uafklaret

Ok tak for svar . Har været sygemeldt siden april sidste år. Og perioden er som sagt forlænget 1 gang, fordi jeg ikke var afklaret endnu. 

Anmeld

12. august 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Ok tak for svar . Har været sygemeldt siden april sidste år. Og perioden er som sagt forlænget 1 gang, fordi jeg ikke var afklaret endnu. 

Håber det falder ud som du gerne vil have det og som er det bedste

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Håber det falder ud som du gerne vil have det og som er det bedste

Tak for det. Vil bare gerne snart have ro. 

Vil allerhelst arbejde men desværre ikke realistisk. Så det må blive det der er bedst for mit helbred .

Anmeld

12. august 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Tak for det. Vil bare gerne snart have ro. 

Vil allerhelst arbejde men desværre ikke realistisk. Så det må blive det der er bedst for mit helbred .

Præcis. Jeg ville også ønske jeg kunne arbejde, men det er ikke muligt og så må man få det bedste ud af det

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Præcis. Jeg ville også ønske jeg kunne arbejde, men det er ikke muligt og så må man få det bedste ud af det

Det er nemlig korrekt .tak for svar

Håber du trives med det .... Her har det været en hård beslutning og anerkende det .

Men du har ret, man må få det bedste ud af det man kan

Anmeld

12. august 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Det er nemlig korrekt .tak for svar

Håber du trives med det .... Her har det været en hård beslutning og anerkende det .

Men du har ret, man må få det bedste ud af det man kan

Det var så lidt

Trives og trives.. Jeg har lært at leve med det og hvis jeg har svært ved at få tiden til at gå, finder jeg nemt på noget at lave

Jeg har så også vidst siden jeg gik ud af folkeskolen, at jeg ikke ville kunne arbejde. Så har vænnet mig til det for længe siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.