Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Omsorgsgiver skriver: Jeg er målløs så flot er den!! Og vildt med de små detaljer altså!
Jeg er målløs så flot er den!! Og vildt med de små detaljer altså!
Mange mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Hvor er du sød Jeg kan ikke sige noget med sikkerhed endnu, men du skal være velkommen til at skrive til mig, når vi kommer lidt længere hen så kan jeg se, hvordan det går med skulderen... Det var alt for hårdt at lave de to her i weekenden, ikke godt, slet ikke godt... Men spørg gerne igen, jeg håber selv på bedring til den tid
Hvor er du sød
Jeg kan ikke sige noget med sikkerhed endnu, men du skal være velkommen til at skrive til mig, når vi kommer lidt længere hen så kan jeg se, hvordan det går med skulderen... Det var alt for hårdt at lave de to her i weekenden, ikke godt, slet ikke godt...
Men spørg gerne igen, jeg håber selv på bedring til den tid
Åhhh rigtig god bedring Håber du blir frisk og smertefri hurtig igen prøver at se længere henne rigtig god bedring til digknus Anne
babymus77 skriver: Åhhh rigtig god bedring Håber du blir frisk og smertefri hurtig igen prøver at se længere henne rigtig god bedring til digknus Anne
Mange tak for det Og vi kan snakkes ved senere
Dot D skriver: Fordelen ved smørcremen og pappet er, at efter en tur på køl, så stivner det og virker som lim
Fordelen ved smørcremen og pappet er, at efter en tur på køl, så stivner det og virker som lim
Lou87 skriver: Ahh ja smart
Ahh ja smart
Zafir skriver: Fiiiin
Fiiiin
Mange tak, Zafir
Malli skriver: Smuk kage, som altid Hvordan og med hvilket værktøj er tæppet lavet? er det med nogle udstikkere eller prægere? og har du klippet i fondanten for at få den fine kant på tæppet?
Smuk kage, som altid Hvordan og med hvilket værktøj er tæppet lavet? er det med nogle udstikkere eller prægere? og har du klippet i fondanten for at få den fine kant på tæppet?
Mange tak skal du have
Tæppet er et stykke fondant, hvor jeg har "skåret" kanterne med nogle kant-linealer, jeg har. Figurerne er lavet med nogle udstikkere, hvor jeg ikke har trykket så hårdt. De er fra dinkage.dk, og kantlinealerne kan jeg ikke huske hvor er fra...
Wow wow wow!! Hvor er den dog flot og sikke et kæmpe stykke arbejde. Du er godtnok bare skide dygtig til det med at lave kager
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128