Dåbskage til en charmetrold...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Dot D

Omsorgsgiver skriver:

Jeg er målløs så flot er den!! Og vildt med de små detaljer altså!

Mange mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

babymus77

Dot D skriver:

Hvor er du sød 

Jeg kan ikke sige noget med sikkerhed endnu, men du skal være velkommen til at skrive til mig, når vi kommer lidt længere hen så kan jeg se, hvordan det går med skulderen... Det var alt for hårdt at lave de to her i weekenden, ikke godt, slet ikke godt...

Men spørg gerne igen, jeg håber selv på bedring til den tid

Åhhh rigtig god bedring Håber du blir frisk og smertefri hurtig igen prøver at se længere henne rigtig god bedring til digknus Anne 

Anmeld

15. august 2012

Dot D

babymus77 skriver:

Åhhh rigtig god bedring Håber du blir frisk og smertefri hurtig igen prøver at se længere henne rigtig god bedring til digknus Anne 

Mange tak for det Og vi kan snakkes ved senere

Anmeld

15. august 2012

Lou87

Dot D skriver:

Fordelen ved smørcremen og pappet er, at efter en tur på køl, så stivner det og virker som lim

Ahh ja smart

Anmeld

15. august 2012

Dot D

Lou87 skriver:

Ahh ja smart

Anmeld

15. august 2012

Zafir

Fiiiin

Anmeld

15. august 2012

Dot D

Zafir skriver:

Fiiiin

Mange tak, Zafir

Anmeld

12. november 2012

Malli

Smuk kage, som altid

Hvordan og med hvilket værktøj er tæppet lavet? er det med nogle udstikkere eller prægere? og har du klippet i fondanten for at få den fine kant på tæppet?

Anmeld

12. november 2012

Dot D

Malli skriver:

Smuk kage, som altid

Hvordan og med hvilket værktøj er tæppet lavet? er det med nogle udstikkere eller prægere? og har du klippet i fondanten for at få den fine kant på tæppet?

Mange tak skal du have

Tæppet er et stykke fondant, hvor jeg har "skåret" kanterne med nogle kant-linealer, jeg har. Figurerne er lavet med nogle udstikkere, hvor jeg ikke har trykket så hårdt. De er fra dinkage.dk, og kantlinealerne kan jeg ikke huske hvor er fra...

Anmeld

12. november 2012

Tullepigen90

Wow wow wow!! Hvor er den dog flot og sikke et kæmpe stykke arbejde. Du er godtnok bare skide dygtig til det med at lave kager 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.