Dåbskage til en charmetrold...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Missq4

hvor er dne bare fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Lou87

Dot D skriver:

Det er i hvert fald vigtigt, at "underkagen" er jævn, så jeg er extra omhyggelig med opsmøringen, og jeg sætter dem gerne på køl, så de er lidt mere faste, inden jeg stabler dem. Jeg bruger sugerør, grillpinde eller de "rigtige" træpinde fra Wilton alt efter hvor tungt det lige er.

Husk også at lægge lidt smørcreme rundt på toppen, inden du lægger den næste kage på..

Det glemte jeg første gang jeg stablede, hvilket reulterede i en øverste kage, der fløj afsted, da jeg kørte i et skarpt sving, hi hi. Jeg nåede lige at gribe den inden, den røg helt af, hi hi... Tror det har set vildt komisk ud... Og det glemmer jeg så ALDRIG igen

Haha nej den fejl laver man nok kun en gang men tænker at smørcreme og en pap plade os er glat ?
Jeg skal nok sørge for li og vide min kage er i vatter inden jeg stabler ja..

Anmeld

14. august 2012

Dot D

TTM skriver:

Det er i en sølvpakning ikke? De har lige fået det hos min lokale "pusher" men har endnu ikke prøvet det...

Jo, det her er også i en sølvpakke... Tror liiiige jeg skal vende mig til det bløde

Anmeld

14. august 2012

Dot D

Ayasmor skriver:

Den er virkelig flot lavet. Elsker den lille detalje med det lange hår, når nu pigen som kagen var til også har det.

Mange tak Jeg er også godt tilfreds. Troede det ville blive svært at lave, men det lykkedes i første forsøg

Anmeld

14. august 2012

Dot D

babymus77 skriver:

Wow hvor smukt;-) Kan man bestille 

Mange tak skal du have

Måskeeee, det kommer lidt an på tid og min trælse skulder

Anmeld

14. august 2012

Dot D

Missq4 skriver:

hvor er dne bare fin

Mange tak for det

Anmeld

14. august 2012

Dot D

Lou87 skriver:

Haha nej den fejl laver man nok kun en gang men tænker at smørcreme og en pap plade os er glat ?
Jeg skal nok sørge for li og vide min kage er i vatter inden jeg stabler ja..

Fordelen ved smørcremen og pappet er, at efter en tur på køl, så stivner det og virker som lim

Anmeld

14. august 2012

babymus77

Dot D skriver:

Mange tak skal du have

Måskeeee, det kommer lidt an på tid og min trælse skulder

Er helt måløs over så smukt det erskal først bruge den til november

Anmeld

14. august 2012

Dot D

babymus77 skriver:

Er helt måløs over så smukt det erskal først bruge den til november

Hvor er du sød 

Jeg kan ikke sige noget med sikkerhed endnu, men du skal være velkommen til at skrive til mig, når vi kommer lidt længere hen så kan jeg se, hvordan det går med skulderen... Det var alt for hårdt at lave de to her i weekenden, ikke godt, slet ikke godt...

Men spørg gerne igen, jeg håber selv på bedring til den tid

Anmeld

14. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg er målløs så flot er den!! Og vildt med de små detaljer altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.