Men jeg forstår det ikke?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

MorDk

TeamRocket skriver:

Mine børn går i mærketøj fordi det er det tøj der sidder bedst på dem, h&m går ud af form det gør en ejsikkelej body ikke. Hummel regntøj holder- det gjorde det pink med hello kitty fra netto ikke osv. Har mange dårlige erfaringer med billigt tøj så nu holder vi os oftest fra det. Og så dyrt er mærketøj jo heller ikke, vi har da hvertfald stadig råd til ferie og sjov ved siden af indkøbene ;-) sko er et punkt hvor jeg aldrig ville spare og jeg forstår ikke folk der køber billige sko eller brugte sko til deres børn:-S fodtøjet skal bare være i orden i min verden!

Dér er vi fuldstændige enige  Sko går jeg heller ikke på kompromis med! Giver gerne 1000kr for et par sko (groft sagt) hvis det er lige DEM der bare sidder bedst. Så spare jeg til gengæld på tøjet.... for jeg går ikke sååå meget op i dyrt mærketøj. MEN jeg kan godt lide mærker som MOLO, NameIt, JOHA, KATVIG og HUMMEL...  MEn sys bare fx. katvig og Småfolk bliver meget hurtigt SLIDT at se på når man vasker tøjet. Jeg har arvet en del tøj og fundet en del på loppemarked til GODE priser! Jeg har ikke råd til udelukkende at købve DYRT mærketøj til mine unger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Tip!

Min søns tøj skab er godt og blandet. Name it bukser sidder rigtig godt på ham. Han har molo trøjer, men dem fra name it bruger han lige så flittigt. 

På sko vil jeg ikke spare, så det er kun Eccosandaler og Ecco vinter støvle han får. Vil ikke gå på kompromi med fodtøj. 

Vi havde købt Hummel gummistøvler, det værste gang bras.. Han kunne slide dem op på en måned, så der er favoritten viking  

Anmeld

11. august 2012

Tip!

Min søns tøj skab er godt og blandet. Name it bukser sidder rigtig godt på ham. Han har molo trøjer, men dem fra name it bruger han lige så flittigt. 

På sko vil jeg ikke spare, så det er kun Eccosandaler og Ecco vinter støvle han får. Vil ikke gå på kompromi med fodtøj. 

Vi havde købt Hummel gummistøvler, det værste gang bras.. Han kunne slide dem op på en måned, så der er favoritten viking  

Anmeld

11. august 2012

Nessie

Tauf skriver:

Det er også sådan jeg har det.

Jeg fandt så ud af at det også ville blive afleveret til en genbruges butik på lossepladsen:-)

Men heldigvis fik vi det. Og det er næste str vi skal til at i så det er jo fedt:-):-):-)

Det er da altid noget, tænker jo straks at det bare skulle i en container og videre på lossepladsen

Anmeld

12. august 2012

RilahFalco

Jeg køber det tøj som jeg synes ser pænt ud om som jeg synes er pengene værd.

Isabels garderobe er meget blandet. Men 80% af det er brugt tøj som jeg enten har fået foræret eller har købt på loppemarked, etc.

Det mærke jeg nok har mest af, er Småfolk, fordi jeg har arbejdet i en af deres butikker, samt Nameit fra når der har været udsalg.

Er enig i at fodtøjet skal være ordenligt. Har dog ikke noget i mod at det har været brugt. Så længe de sidder ordenligt på hendes fødder og er af god kvalitet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.