Men jeg forstår det ikke?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Laulund87

katrine26 skriver:

Jeg må da ærligt indrømme at jeg ofte gå efter " mærketøj" me too, name it, katvig, minymo, wheat osv. men jeg køber det dog aldrigt for fuld pris.

Tit har jeg stået i enten HogM, føtex og tøj og sko og ser et par busker til 100 kr hvilke i sig selv ikke er særligt dyrt, men kan jeg få et par minymo bukser for samme pris på tilbud ja så køber jeg dem. De holder sig helt sikkert pæner i længer tid en føtex osv også kan jeg snilt sælge dem bagefter.

katrine26

Det samme her. Tænk at man kan være for nærig til at give fuld pris i H&M fordi man kan finde de fine mærker til samme pris, eller billigere, ved udsalg osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Dinna88

Nogle mennesker er jo hajer til at finde dte dyrere mærkevaretøj til priser lignende H&M.

Anmeld

11. august 2012

PernilleogLouis

Jeg må indrømme at skabet herhjemme kun består af mærketøj - det sidder godt på min dreng og jeg syns det er det som holder farverne og formen bedst. Så jeg køber det også selvom det ikke er på tilbud.

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg køber det tøj til min datter som jeg synes er pænt og klæder hende godt og sidder godt på hende.

Og derfor ender det også oftes med, at der er mærkevare tøjet der bliver købt ind herhjemme. Dels fordi jeg fx. er helt vildt med Hummel, Katvig og Me Too. Men Ida har da også h&m og Name It, bare ikke voldsomt meget da jeg ikke synes det sidder skide godt på hende og ret ofte bliver "strukket ud" så det sidder alt for løst og sådan.

Jeg køber typisk nattøj i h&m eller NameIt fordi jeg faktisk synes at lige de 2 mærker er dem der passer hende bedst i formen når det kommer til natdragter.

Og så er - som andre nævner - mærkevare altså heller ikke så dyrt igen. Og jeg er også en af dem som næsten aldrig betaler fuld pris for fx. en hummel heldragt.

Jeg går bare meget op i, at min datter ser pæn og ordentlig ud i tøjet - for det er vigtigst for mig!

Anmeld

11. august 2012

gædde/gitte

Tauf skriver:

Vi har lige fået en hel pose med tøj til søn, af min moster veninde. Hun.ville køre det på lossepladsen for detdet vat ikke noget de hun ville ha da det ikke var mærkevare tøj.

Der er mærker som Name it og bonnaparte.

Jeg går ikke så meget op i mærker bare det er pænt tøj..

Jeg forstår ikke dem der kun giver deres børn mærkevare tøj. Eller hvordan man har råd til det..

Men jeg vil gerne høre fra dem som går meget op i mærker..

Men også gerne fra dem som har det som mig :-)

sådan er min mand..... jeg er ligeglad........ I skulle ha set ham i hovedet da jeg sagde at der nok var mest fornuft i at købe brugt det først år af bebs levetid....... han så sådan her ud

men har man pengene, så er forbruget jo nok også derefter.

Anmeld

11. august 2012

Clisolka

Tauf skriver:

Vi har lige fået en hel pose med tøj til søn, af min moster veninde. Hun.ville køre det på lossepladsen for detdet vat ikke noget de hun ville ha da det ikke var mærkevare tøj.

Der er mærker som Name it og bonnaparte.

Jeg går ikke så meget op i mærker bare det er pænt tøj..

Jeg forstår ikke dem der kun giver deres børn mærkevare tøj. Eller hvordan man har råd til det..

Men jeg vil gerne høre fra dem som går meget op i mærker..

Men også gerne fra dem som har det som mig :-)

Uhhh jeg elsker at få en pose med tøj! Jeg har efterhånden snart fået meget til Isabella - sidste gang med en masse prinsessekjoler der blot skulle smides ud 

Jeg køber ikke selv mærketøj. Jeg køber primært Name It til Isabella fordi det passer hende godt. Hun har et par enkelte Molo-bukser, men de er købt på tilbud 

Anmeld

11. august 2012

katrine26

Laulund87 skriver:

Det samme her. Tænk at man kan være for nærig til at give fuld pris i H&M fordi man kan finde de fine mærker til samme pris, eller billigere, ved udsalg osv

Ja det er utroligt...

Katrine26

Anmeld

11. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
132319 skriver:

Jeg gaar ret meget op i maerker MEN mine boern har al slags toej.

Jeg koeber aldrig maerketoej til fuld pris, det er altid paa udsalg, lagersalg eller brugt.

Jeg saelger det videre og derved kommer toejet til at koste det samme som hvis jeg koebte det i H&M

Mine boern har ogsaa toej fra baade H&M og Toej & Sko men jeg elsker maerketoj

Har det på præcis sammen måde

/ Taco78 

Anmeld

11. august 2012

Nessie

Jeg køber meget sjældent tøj til fuld pris.

Er fuldstændig ligeglad med hvilket mærke det er, bare jeg selv synes det er pænt

Går dog uden om bestemte mærker hvis jeg har haft dårlig erfaring me det.

Forstår ikke at den kvinde bare ville smide tøjet på lossepladsen, kunne hun så ikke i det mindste have givet det til genbrug?
det endte jo da heldigvis ikke på forbrændningen, men altså, tøj der ikke fejler noget kan da blive sendt til Afrika eller bare solgt videre i en genbrugsbutik.

Det er nok dét jeg er mest forarget over  

Anmeld

11. august 2012

MyLove E

Nessie skriver:

Jeg køber meget sjældent tøj til fuld pris.

Er fuldstændig ligeglad med hvilket mærke det er, bare jeg selv synes det er pænt

Går dog uden om bestemte mærker hvis jeg har haft dårlig erfaring me det.

Forstår ikke at den kvinde bare ville smide tøjet på lossepladsen, kunne hun så ikke i det mindste have givet det til genbrug?
det endte jo da heldigvis ikke på forbrændningen, men altså, tøj der ikke fejler noget kan da blive sendt til Afrika eller bare solgt videre i en genbrugsbutik.

Det er nok dét jeg er mest forarget over  

Det er også sådan jeg har det.

Jeg fandt så ud af at det også ville blive afleveret til en genbruges butik på lossepladsen:-)

Men heldigvis fik vi det. Og det er næste str vi skal til at i så det er jo fedt:-):-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.