Men jeg forstår det ikke?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.951 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. august 2012

MyLove E

Vi har lige fået en hel pose med tøj til søn, af min moster veninde. Hun.ville køre det på lossepladsen for detdet vat ikke noget de hun ville ha da det ikke var mærkevare tøj.

Der er mærker som Name it og bonnaparte.

Jeg går ikke så meget op i mærker bare det er pænt tøj..

Jeg forstår ikke dem der kun giver deres børn mærkevare tøj. Eller hvordan man har råd til det..

Men jeg vil gerne høre fra dem som går meget op i mærker..

Men også gerne fra dem som har det som mig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

132319

Jeg gaar ret meget op i maerker MEN mine boern har al slags toej.

Jeg koeber aldrig maerketoej til fuld pris, det er altid paa udsalg, lagersalg eller brugt.

Jeg saelger det videre og derved kommer toejet til at koste det samme som hvis jeg koebte det i H&M

Mine boern har ogsaa toej fra baade H&M og Toej & Sko men jeg elsker maerketoj

Anmeld

10. august 2012

tarkoflen

Tauf skriver:

Vi har lige fået en hel pose med tøj til søn, af min moster veninde. Hun.ville køre det på lossepladsen for detdet vat ikke noget de hun ville ha da det ikke var mærkevare tøj.

Der er mærker som Name it og bonnaparte.

Jeg går ikke så meget op i mærker bare det er pænt tøj..

Jeg forstår ikke dem der kun giver deres børn mærkevare tøj. Eller hvordan man har råd til det..

Men jeg vil gerne høre fra dem som går meget op i mærker..

Men også gerne fra dem som har det som mig :-)

Jeg forstår heller ikke det med kun mærketøj! Har to veninder, hvor den enes datter kun gik i mærketøj og den anden gik i alt fra supermarkedstøj til en enkelt del i et eller andet mærke, og jeg synes fakisk oftest den sidste venindes datter var sødest klædt, fordi det var knap så prangende og råbte ikke langt væk af at det var mærketøj

Men fedt for dig, at hende den anden ikke gad have det

Anmeld

10. august 2012

Wimmie

132319 skriver:

Jeg koeber aldrig maerketoej til fuld pris, det er altid paa udsalg, lagersalg eller brugt.

Jeg saelger det videre og derved kommer toejet til at koste det samme som hvis jeg koebte det i H&M

Lidt det samme her - altså der er nogle mærker jeg elsker - desværre lidt for dyrt, så jeg køber det stort set aldrig fra nyt - men det er ikke bare fordi det er bestemte mærker, men fordi jeg synes tøjet er super sødt (f.eks Noa Noa og Wheat).

Jeg har også masser af tøj fra H&M, Tøj og Sko, Bilka og Føtex, så det er meget meget blandet - forstår bestemt heller ikke de der udelukkende køber mærketøj; så var jeg for længst endt i Luksusfælden 

Anmeld

11. august 2012

MyLove E

132319 skriver:

Men jeg syntes stadig det er for dyrt. Men det er nok bare mig der er pisse nærig når det drejer sig om tøj..

Men vi har heller ikke kom meget tøj selv og det vi har købt er brugt. Og det er alle slags mærker.

Jeg kan rigtig godt lide hummel og Molo. Me too er jeg også vil med. Men somsagt har jeg ikke købt så meget selv.

Anmeld

11. august 2012

MyLove E

tarkoflen skriver:

Jeg forstår heller ikke det med kun mærketøj! Har to veninder, hvor den enes datter kun gik i mærketøj og den anden gik i alt fra supermarkedstøj til en enkelt del i et eller andet mærke, og jeg synes fakisk oftest den sidste venindes datter var sødest klædt, fordi det var knap så prangende og råbte ikke langt væk af at det var mærketøj

Men fedt for dig, at hende den anden ikke gad have det

Ja der er mega fedt. Jeg har også fået noget mærke være af hende vi har en par levis bukser:-)

Anmeld

11. august 2012

katrine26

Jeg må da ærligt indrømme at jeg ofte gå efter " mærketøj" me too, name it, katvig, minymo, wheat osv. men jeg køber det dog aldrigt for fuld pris.

Tit har jeg stået i enten HogM, føtex og tøj og sko og ser et par busker til 100 kr hvilke i sig selv ikke er særligt dyrt, men kan jeg få et par minymo bukser for samme pris på tilbud ja så køber jeg dem. De holder sig helt sikkert pæner i længer tid en føtex osv også kan jeg snilt sælge dem bagefter.

katrine26

Anmeld

11. august 2012

TeamRocket

Mine børn går i mærketøj fordi det er det tøj der sidder bedst på dem, h&m går ud af form det gør en ejsikkelej body ikke. Hummel regntøj holder- det gjorde det pink med hello kitty fra netto ikke osv. Har mange dårlige erfaringer med billigt tøj så nu holder vi os oftest fra det. Og så dyrt er mærketøj jo heller ikke, vi har da hvertfald stadig råd til ferie og sjov ved siden af indkøbene ;-) sko er et punkt hvor jeg aldrig ville spare og jeg forstår ikke folk der køber billige sko eller brugte sko til deres børn:-S fodtøjet skal bare være i orden i min verden!

Anmeld

11. august 2012

MyLove E

TeamRocket skriver:

Mine børn går i mærketøj fordi det er det tøj der sidder bedst på dem, h&m går ud af form det gør en ejsikkelej body ikke. Hummel regntøj holder- det gjorde det pink med hello kitty fra netto ikke osv. Har mange dårlige erfaringer med billigt tøj så nu holder vi os oftest fra det. Og så dyrt er mærketøj jo heller ikke, vi har da hvertfald stadig råd til ferie og sjov ved siden af indkøbene ;-) sko er et punkt hvor jeg aldrig ville spare og jeg forstår ikke folk der køber billige sko eller brugte sko til deres børn:-S fodtøjet skal bare være i orden i min verden!

Jeg har det også sådan med sko. Det skal ikke være brugt eller føtex sko.:-!O:-);-):-$

Anmeld

11. august 2012

hautecouture

Indrømmet. Jeg elsker mærketøj og min datter ser fantastisk skøn ud i det - tilgengæld er det virkelig sjældent at jeg betaler fuld pris. Finder varerne på lagersalg eller udsalg ... Eller får hendes rige far til at betale, haha

Hun har også lidt tøj fra Føtex, Kvickly og HM, men synes altså tit kvaliteten er ret ringe eller at materialet er dårligt. Jeg handler heller ikke tøj til mig selv i Føtex, Bilka eller Kvickly, så Aya skal også have noget godt - men alt med måde selvfølgelig. Der er bestemt børnetøj der er alt, alt, ALT for dyrt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.