Hvorfor er det, at man ikke må spise slik i graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Sådan startede je også hehe..
Næste graviditet må jeg holde det

Hi hi ja det kan også være jeg bliver klogere, når jeg er lidt længere henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Anonym trådstarter

Sandra1985 skriver:

Jeg kan ikke huske hvad det er der er sket med venindens veninde... Ved bare at det har været slemt nok til at min veninde er blevet fuldstændig fanatisk når det kommer til sødestoffer. Jeg går ikke ind for sødestoffer, men når jeg ikke lige er gravid har jeg ikke problemer med at spise fx en läkerol... Mht cola, så er en anden årsag til at jeg har skåret ned på det at jeg har læst at koffein kan øge risikoen for spontan abort, så jeg prøver at begrænse indtaget af kaffe og cola og får nok max 3 kopper/glas om ugen... Vil ikke risikere noget 

Jeg kan godt forstå, at man bliver fanatisk, når man har haft det tæt på!

Jeg kan slet ikke lide kaffe og drikker meget sjældent the, så derfra får jeg ikke koffein, så synder jeg med colaen engang imellem og det må så være det

Anmeld

11. august 2012

Anonym trådstarter

Sandra1985 skriver:

Prøv at google aspartam, så kommer der en masse uhyggelige artikler og videoklip 

Det tror jeg ikke jeg tør, selvom jeg ikke selv indtager det

Anmeld

11. august 2012

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Jeps. Aspartam er noget skidt. Det er blevet brugt som våben osv.

Herhjemme er alle sødestoffer bandlyst, da sødestoffer sætter sig omkring organerne og forkalker.

Derudover så får min kæreste også kæmpe hovedpine af aspartam. Sødestoffer er noget giftig lort. Og kan kunryste på hovedet af folk der tror at det er bedre og atde bliver sundere af det.

Jeg har heller aldrig forstået, at folk tror det er sundere end sukker... Men dem om det, så længe jeg slipper jeg ved godt at cola langt fra er naturligt, men man behøver jo ikke gøre det endnu værre

Anmeld

11. august 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Denne hårfarve jeg bruger er uden parabener, parfume og ammoniak så det er ikke slemt  

Hold da op, sådan noget hårfarve har jeg ikke hørt om før! Men jeg tør ikke prøve nu, da jeg har ret nemt til allergiske reaktioner, så det er nok ikke lige nu der skal eksperimenteres

Anmeld

11. august 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Jeg har heller aldrig forstået, at folk tror det er sundere end sukker... Men dem om det, så længe jeg slipper jeg ved godt at cola langt fra er naturligt, men man behøver jo ikke gøre det endnu værre

Præcis

Anmeld

11. august 2012

Misty

Anonym skriver:

Hold da op, skal man ikke spise ret meget sukker så? Det ville da ikke være rart at føde et barn, der er afhængig af sukker

nope, det er vidst også noget med at det øger chancen for overvægt senere i livet... Men tror dog ikke en smule slik skader hvis man spsier det en gang mellem, men flere poser dagligt er nok ikke en god ide..

Anmeld

11. august 2012

Rikke84

Jeg havde altså en periode på ca tre uger hvor jeg spise en plade chokolade om dagen...  Jeg kastede så meget op at jeg fik retfærdiggjort der over for mig selv....

Efterfølgende har jeg også haft hang til chokolade - så jeg bliver helt bekymret for at jeg føder et sukkerafhængigt barn...

Jeg er i uge 37 og har kun tage ca 6 kg. på, selvom jeg kun lige var "på den forkerte side" af bmi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.