Ikke eksisterende sex liv.. ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Callista

Jeg kender det også udmærket, min kæreste og jeg havde også et meget aktivt samliv førhen med sex 1-2 gange dagligt, og han er uden tvivl det dejligste der findes og manden i mit liv som jeg forhåbentlig engang skal giftes og have flere børn med

Vi fik vores første datter i januar, og jeg må da også indrømme at min lyst slet ikke er den samme, mens det ikke har ændret sig for min kærestes vedkommende - og det synes jeg er hårdt, netop fordi at jeg ikke føler at jeg kan give ham det han gerne vil have

Når vi når til aften er jeg bare MEGA træt, vi har så foruden vores datter et stort nedlagt landbrug som kræver en masse arbejde og istandsættelse, samt heste, hund og katte og en HEL del rengøring! Derudover læser jeg psykologi B på fjernundervisning. Så når det når til aften, har jeg bare mest lyst til at ligge og flade ud på sofaen eller sove Ofte magter jeg slet ikke at tage initiativ, selvom han ikke er mindre dejlig end før, og når vi så endelig "kommer i gang" så er det jo ikke mindre fantastisk end før..

Det gør det så hellere ikke nemmere at vores dejlige lille pige er begyndt at vågne næsten som vi er nået i seng, og vil ind og sove hos os

Men øv det er ikke nemt, føler med dig, og håber det vender på et tidspunkt som de andre siger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.