Ikke eksisterende sex liv.. ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.882 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Anonym trådstarter

Vi har været sammen 4 år.. har barn på 1,5 år.. Før i tiden havde vi den bedste sex og min kæreste sagde altid jeg var den bedste sexpartner han har haft.. men nu er vi bare SÅÅÅÅ trætte og gider ikke tage initiativ nogen af os.. Vi har kun sex en gang hver uge/hver 2. uge..
Jeg vil være sammen med ham for altid, giftes, have flere børn osv osv.. MEN jeg gider bare ikke sex!!!  Og han er også så træt og sover hver dag på sofaen fra kl 20.. tit kommer han slet ikke ovenpå i seng til mig, men vågner om morgenen og tager på job
Jeg kan se han ser vildt godt ud, er lækker, høj og dejlig som jeg lige kan lide det.. men gider stadig ikke.... Ej hvad gør vi...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Jupiter

Jeg har ikke lige løsningen, men jeg kan måske trøste lidt med at vi heller ikke har meget sex herhjemme.

Og vi prøver endda at lave en baby

Det skyldes også træthed og det der hverdags-rutine-ræs der kører. Vi arbejder på at pjatte lidt mere og på den måde vække det sjove til live i forholdet, og så kommer sex også til at være lidt mere spændende igen - håber vi

Anmeld

10. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Vi har været sammen 4 år.. har barn på 1,5 år.. Før i tiden havde vi den bedste sex og min kæreste sagde altid jeg var den bedste sexpartner han har haft.. men nu er vi bare SÅÅÅÅ trætte og gider ikke tage initiativ nogen af os.. Vi har kun sex en gang hver uge/hver 2. uge..
Jeg vil være sammen med ham for altid, giftes, have flere børn osv osv.. MEN jeg gider bare ikke sex!!!  Og han er også så træt og sover hver dag på sofaen fra kl 20.. tit kommer han slet ikke ovenpå i seng til mig, men vågner om morgenen og tager på job
Jeg kan se han ser vildt godt ud, er lækker, høj og dejlig som jeg lige kan lide det.. men gider stadig ikke.... Ej hvad gør vi...

Jaa, det er ikke let.. Vi har også lige en død periode herhjemme, tror måske pga. PB nærmer sig + min kæreste har haft travlt med at gøre klar til høst..

Og vi har i alle 8 år, haft vildt meget sex, hvis ikke hver dag, så hver anden.

Men løsningen på dit problem er svær at komme med, men hvad med at arrangere en aften, kun jer 2 med sterainlys, lidt musik og et glas vin også bare hygge.. Alenetid.. Tror tit, det er når man har fået børn at man kan glemme hinanden, netop fordi der er så mange ting der skal ordnes og man er trætte.
Men små søde ord, et frækt smil eller andet, kan ihvertfald vække lysten herhjemme..

Anmeld

11. august 2012

MarieMor

Hvis der går lidt for meget hverdag i den herhjemme kan jeg godt finde på at lave lidt lækkert dessert til os til når knægten er puttet og så lader vi fjernsynet være slukket og istedet spiller et spilIhh hygger med hinanden .. Man bliver bare ikke helt så træt når man ikke sidder og sumper ... Det lyder måske plat men herhjemme hjælper det til at vi får snakket lidt ekstra med hinanden og derved for øjnene op for hinanden igen , derefter kommer lysten lidt mere naturligt 

Anmeld

11. august 2012

JH12

Det kunne være mig der havde skrevet det indlæg
Det er frusterende, og nøj det går mig MEGET på,, så jeg tror jeg præcis ved hvordan du har det .

Her er min datter bare 3 mdr, gammel, men sådan var det også inden hun kom ..
Dog vil min kæreste gerne, men han presser ikke på og lader som ingenting .. Men min lyst er der bare ikke, selvom han er min drømmefyr, prinsen på den hvide hest .

Ville ikke smutte uden at sige du er ikke den eneste

Anmeld

11. august 2012

modesty

En gang hver uge - 2. uge? Øøøøhhh, velkommen til livet med lille barn.

Jeg bliver faktisk decideret provokeret over at du tillader dig at skrive at jeres sexliv er ikke-eksisterende med den frekvens.

Slap af. Det er fint, det dér. Og det skal nok blive bedre når jeres barn bliver større og overskuddet ligeså. Medmindre I er ved at gå fra hinanden eller noget i den stil, så acceptér at livet ændrer sig når man får børn, og at prioriteterne bliver anderledes, i hvert fald for en tid.

Anmeld

11. august 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

En gang hver uge - 2. uge? Øøøøhhh, velkommen til livet med lille barn.

Jeg bliver faktisk decideret provokeret over at du tillader dig at skrive at jeres sexliv er ikke-eksisterende med den frekvens.

Slap af. Det er fint, det dér. Og det skal nok blive bedre når jeres barn bliver større og overskuddet ligeså. Medmindre I er ved at gå fra hinanden eller noget i den stil, så acceptér at livet ændrer sig når man får børn, og at prioriteterne bliver anderledes, i hvert fald for en tid.

Hold da op....  Ro på...
Det kommer jo an på hvad man har at måle op i mod.. og hvis man før har haft meget mere, så sammen ligner man med det og når vi før i tiden hyggede længere sammen, ja så er det nu bare en quickie når det endelig er.. og jo selvom man har børn synes jeg at engang hver anden uge er næsten ikke eksisterende.. fordi man har fået børn udelukker det jo ikke et kærligt forhold til sin mand.. men åbenbart...

Anmeld

11. august 2012

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Det kunne være mig der havde skrevet det indlæg
Det er frusterende, og nøj det går mig MEGET på,, så jeg tror jeg præcis ved hvordan du har det .

Her er min datter bare 3 mdr, gammel, men sådan var det også inden hun kom ..
Dog vil min kæreste gerne, men han presser ikke på og lader som ingenting .. Men min lyst er der bare ikke, selvom han er min drømmefyr, prinsen på den hvide hest .

Ville ikke smutte uden at sige du er ikke den eneste

Ja det utrolig hvor meget man kan miste lysten selvom man bare kan stå og se på sin kæreste og synes han er verdens bedste.. men altså lysten er der jo bare ikke alligevel..  Men måske den kommer til os.. men nu er din jo også MEGET ny!! Så håber snart du finder lysten og overskuddet!!

Anmeld

11. august 2012

Anonym trådstarter

MarieMor skriver:

Hvis der går lidt for meget hverdag i den herhjemme kan jeg godt finde på at lave lidt lækkert dessert til os til når knægten er puttet og så lader vi fjernsynet være slukket og istedet spiller et spilIhh hygger med hinanden .. Man bliver bare ikke helt så træt når man ikke sidder og sumper ... Det lyder måske plat men herhjemme hjælper det til at vi får snakket lidt ekstra med hinanden og derved for øjnene op for hinanden igen , derefter kommer lysten lidt mere naturligt 

Ja jeg kan også mærke det hjælper super meget rent faktisk at snakke lidt sammen.. men når vi så når aften sidder vi begge og feder den eller han sover på sofaen..

Anmeld

11. august 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Jaa, det er ikke let.. Vi har også lige en død periode herhjemme, tror måske pga. PB nærmer sig + min kæreste har haft travlt med at gøre klar til høst..

Og vi har i alle 8 år, haft vildt meget sex, hvis ikke hver dag, så hver anden.

Men løsningen på dit problem er svær at komme med, men hvad med at arrangere en aften, kun jer 2 med sterainlys, lidt musik og et glas vin også bare hygge.. Alenetid.. Tror tit, det er når man har fået børn at man kan glemme hinanden, netop fordi der er så mange ting der skal ordnes og man er trætte.
Men små søde ord, et frækt smil eller andet, kan ihvertfald vække lysten herhjemme..

Jo kunne så meget trænge til alene tid!! Men vi har bare ikke lige nogen som kan tage vores barn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.