Anonym skriver:
Vi har været sammen 4 år.. har barn på 1,5 år.. Før i tiden havde vi den bedste sex og min kæreste sagde altid jeg var den bedste sexpartner han har haft.. men nu er vi bare SÅÅÅÅ trætte og gider ikke tage initiativ nogen af os.. Vi har kun sex en gang hver uge/hver 2. uge..
Jeg vil være sammen med ham for altid, giftes, have flere børn osv osv.. MEN jeg gider bare ikke sex!!!
Og han er også så træt og sover hver dag på sofaen fra kl 20.. tit kommer han slet ikke ovenpå i seng til mig, men vågner om morgenen og tager på job 
Jeg kan se han ser vildt godt ud, er lækker, høj og dejlig som jeg lige kan lide det.. men gider stadig ikke.... Ej hvad gør vi...
Jaa, det er ikke let.. Vi har også lige en død periode herhjemme, tror måske pga. PB nærmer sig + min kæreste har haft travlt med at gøre klar til høst..
Og vi har i alle 8 år, haft vildt meget sex, hvis ikke hver dag, så hver anden.
Men løsningen på dit problem er svær at komme med, men hvad med at arrangere en aften, kun jer 2 med sterainlys, lidt musik og et glas vin også bare hygge.. Alenetid.. Tror tit, det er når man har fået børn at man kan glemme hinanden, netop fordi der er så mange ting der skal ordnes og man er trætte.
Men små søde ord, et frækt smil eller andet, kan ihvertfald vække lysten herhjemme..
Anmeld