Anonym skriver:
Hold da op....
Ro på...
Det kommer jo an på hvad man har at måle op i mod.. og hvis man før har haft meget mere, så sammen ligner man med det og når vi før i tiden hyggede længere sammen, ja så er det nu bare en quickie når det endelig er.. og jo selvom man har børn synes jeg at engang hver anden uge er næsten ikke eksisterende.. fordi man har fået børn udelukker det jo ikke et kærligt forhold til sin mand.. men åbenbart...
Undskyld du har ret, min tone i indlægget var grov.
Men jeg mener stadig det jeg siger. Formuleret på en pænere måde:
For det første: Det sårer at læse at en gang hver 7.-14. dag er ikke-eksisterende, når vi er nogen der er heldige hvis vi har sex så tit. Så prøv at sætte dig ind i at der er andre der ikke er så heldige at have så aktivt et sexliv som du har, og måske benytte dig af en lidt mindre skarp formulering.
For det andet: Det er velkendt at sex-frekvensen, for stort set alle par, falder når man får børn. Som tommelfingerreglen hedder: Lad være med at blive skilt de første 2 år, for der er overskuddet bare meget lille. Det jeg mener er: Du kan risikere at gøre et normalt og forbipasserende problem meget større ved at skabe "panik-stemning" omkring det. Du kan risikere at din mand får præstationsangst og føler sig presset - og ingen har lyst til at lægge op til sex i den situation.
Så jeg tror at det vil være bedst at lade være med at bekymre sig, og i stedet forsøge at tage sig sammen selvom man er træt, og gøre lidt ekstra ud af dig selv og flirte lidt med kæresten og se hvad der sker. Og hvis der ikke sker så meget nu - jamen så bliv ved med at prøve og på et tidspunkt skal overskuddet nok komme tilbage.

Anmeld