Ikke eksisterende sex liv.. ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

LR85

I har et lille barn. 

Det skal nok komme igen. 

Tror først vores sexliv spirrede igen da sønnen var små 2 år. 

Kan i få jeres barn passet og tage på et ophold en dags tid/weekend? 

Det hjælper virkelig mege.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Dinna88

modesty skriver:

En gang hver uge - 2. uge? Øøøøhhh, velkommen til livet med lille barn.

Jeg bliver faktisk decideret provokeret over at du tillader dig at skrive at jeres sexliv er ikke-eksisterende med den frekvens.

Slap af. Det er fint, det dér. Og det skal nok blive bedre når jeres barn bliver større og overskuddet ligeså. Medmindre I er ved at gå fra hinanden eller noget i den stil, så acceptér at livet ændrer sig når man får børn, og at prioriteterne bliver anderledes, i hvert fald for en tid.

Slap da lige lidt af

Jeg kan sagtens forstå at TS er frustreret! Det ville jeg også selv være. MEn at skrive at hver anden uge er fint når man har et barn, det er altså noget pjat. For nogle er det måske MERE end fint, da det måske kun var een gang om ugen før. Men når vi får børn så bliver jeg godt nok også ked af det, hvis det hele resulterer i sex hver anden uge! Men det tror jeg bestemt heller ikke det gør. Det ville hverken min kæreste eller jeg stille os tilfredse med

Anmeld

11. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Jo kunne så meget trænge til alene tid!! Men vi har bare ikke lige nogen som kan tage vores barn..

Nej, så kan jeg godt se det kan være svært...

Anmeld

11. august 2012

Miss-86

Dinna88 skriver:

Slap da lige lidt af

Jeg kan sagtens forstå at TS er frustreret! Det ville jeg også selv være. MEn at skrive at hver anden uge er fint når man har et barn, det er altså noget pjat. For nogle er det måske MERE end fint, da det måske kun var een gang om ugen før. Men når vi får børn så bliver jeg godt nok også ked af det, hvis det hele resulterer i sex hver anden uge! Men det tror jeg bestemt heller ikke det gør. Det ville hverken min kæreste eller jeg stille os tilfredse med

HELT ENIG

Anmeld

11. august 2012

Dinna88

Miss-86 skriver:

HELT ENIG

Anmeld

11. august 2012

Sophie90

I vores forhold går det op og ned, der kan da også være en periode hvor vi måske ikke har sex i 3 uger Men det er også laaang tid for os.. F.eks. arbejder vi hver vores weekend (dog kun midlertidigt) men så arbejder jeg i hverdagene fra 3-11 og han fra 9-23.. Så er det sgu ikke nemt..men heldigvis er det kun i korte perioder.. Så kan sagtens forstå dig, men det er sgu bare hverdagen der tager for meget over

Anmeld

11. august 2012

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Hold da op....  Ro på...
Det kommer jo an på hvad man har at måle op i mod.. og hvis man før har haft meget mere, så sammen ligner man med det og når vi før i tiden hyggede længere sammen, ja så er det nu bare en quickie når det endelig er.. og jo selvom man har børn synes jeg at engang hver anden uge er næsten ikke eksisterende.. fordi man har fået børn udelukker det jo ikke et kærligt forhold til sin mand.. men åbenbart...

Giver dig da fuldstændig ret i den her , hvad pokker er det for noget fis , at man bare skal læne sig tilbage og acceptere at sex livet er nedadgående ???  No way   et godt forhold består af et godt sex liv ..

Anmeld

11. august 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Hold da op....  Ro på...
Det kommer jo an på hvad man har at måle op i mod.. og hvis man før har haft meget mere, så sammen ligner man med det og når vi før i tiden hyggede længere sammen, ja så er det nu bare en quickie når det endelig er.. og jo selvom man har børn synes jeg at engang hver anden uge er næsten ikke eksisterende.. fordi man har fået børn udelukker det jo ikke et kærligt forhold til sin mand.. men åbenbart...

Vil sige de fleste faktisk havde meget sex lige i starten af deres forhold og før de fik børn

Her kan der sagtens gå 2-4 uger imellem, ganske enkelt fordi sex bare ikke er min "thing" mere efter jeg har født... Men det er noget jeg skal arbejde med.. Og det kunne jo også være at der var én af jer der havde det sådan?

Anmeld

11. august 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Hold da op....  Ro på...

Oh My der var da vist en der har besøg af tante rød  det var da en mega unødvendig kommentar  selvfølgelig kommer det da fuldstændig an på hvordan ens sexliv var før.. åltså nogle har jo hver dag og andre en gang i ugen. og hvis man nu er vant til at have sex dagligt så er det da klart at man syntes det går ned ad bakke hvis man lige pludselig kun har en gang hver1-2 uge..

Mit bedste råd ville nok være at det nok begynder at gå den anden vej igen når jeres barn er blevet lidt større og i bliver vante i forældre rollen ellers kan i evt tage en snak sammen om hvad i kan gøre for at få "gnisten" tilbage

Anmeld

11. august 2012

modesty

Anonym skriver:

Hold da op....  Ro på...

Undskyld du har ret, min tone i indlægget var grov.

Men jeg mener stadig det jeg siger. Formuleret på en pænere måde:

For det første: Det sårer at læse at en gang hver 7.-14. dag er ikke-eksisterende, når vi er nogen der er heldige hvis vi har sex så tit. Så prøv at sætte dig ind i at der er andre der ikke er så heldige at have så aktivt et sexliv som du har, og måske benytte dig af en lidt mindre skarp formulering.

For det andet: Det er velkendt at sex-frekvensen, for stort set alle par, falder når man får børn. Som tommelfingerreglen hedder: Lad være med at blive skilt de første 2 år, for der er overskuddet bare meget lille. Det jeg mener er: Du kan risikere at gøre et normalt og forbipasserende problem meget større ved at skabe "panik-stemning" omkring det. Du kan risikere at din mand får præstationsangst og føler sig presset - og ingen har lyst til at lægge op til sex i den situation.

Så jeg tror at det vil være bedst at lade være med at bekymre sig, og i stedet forsøge at tage sig sammen selvom man er træt, og gøre lidt ekstra ud af dig selv og flirte lidt med kæresten og se hvad der sker. Og hvis der ikke sker så meget nu - jamen så bliv ved med at prøve og på et tidspunkt skal overskuddet nok komme tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.