Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jupiter skriver: Mange tak - der var også stor ros og smil til den i går
Mange tak - der var også stor ros og smil til den i går
det kan jeg da godt forstå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jupiter skriver: Så er gaven afleveret, her er et billede
Så er gaven afleveret, her er et billede
Øjs, det er flot. Stor ros herfra
Blev de glade for det ?
Miss-86 skriver: Øjs, det er flot. Stor ros herfra Blev de glade for det ?
De blev super glade
Jupiter skriver: De blev super glade
Hvor dejligt, det ville jeg også blive, hvis nogle var så kreative og dygtige... Og de så brugte deres talent på mig eller mit barn
Jupiter skriver: Ja, så skal min nevø døbes på lørdag i næste uge, og jeg kunne simpelthen bare ikke komme i tanke om en unik gave til ham. Heldigvis havde jeg en kreativ veninde, som mindede mig om at jeg da bare kunne male én selv (hun ved at jeg har malet mange billeder før i tiden) Så nu har jeg fundet alt mit maler-grej fram fra loftet og har skitseret en sød stork der holder en klud med en lille dreng i. Uden på kluden har jeg tegnet et "vedhæftet" (med en tegnet tegnestift) pergament-papir med krølle forneden (ligesom når et papir har været rullet sammen længe, og man så prøver at folde det ud) hvorpå der skal stå hans navn, fødselsdag, klokkeslet, længde og vægt. Hvad synes i? Er det en god nok gave til en barnedåb?
Ja, så skal min nevø døbes på lørdag i næste uge, og jeg kunne simpelthen bare ikke komme i tanke om en unik gave til ham.
Heldigvis havde jeg en kreativ veninde, som mindede mig om at jeg da bare kunne male én selv (hun ved at jeg har malet mange billeder før i tiden)
Så nu har jeg fundet alt mit maler-grej fram fra loftet og har skitseret en sød stork der holder en klud med en lille dreng i. Uden på kluden har jeg tegnet et "vedhæftet" (med en tegnet tegnestift) pergament-papir med krølle forneden (ligesom når et papir har været rullet sammen længe, og man så prøver at folde det ud) hvorpå der skal stå hans navn, fødselsdag, klokkeslet, længde og vægt.
Hvad synes i? Er det en god nok gave til en barnedåb?
.... vil du ikke godt skifte dit profilbillede!!!.......... jeg går til af lækkersult
gædde skriver: .... vil du ikke godt skifte dit profilbillede!!!.......... jeg går til af lækkersult
Hehe, jeg skal overveje om jeg kan finde på noget andet end mine kager
tanja. skriver: Hvor er den sødOg lidt sjovt jeg fik os en Liam den 15.maj 2012
Hvor er den sødOg lidt sjovt jeg fik os en Liam den 15.maj 2012
Ja det er da lidt pudsigt, hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128