Maler dåbsgaven til min nevø selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Jupiter

hellemi skriver:

Glæder mig meget til at se det  Det må være en speciel følelse at male en dåbsgave, når i selv prøver at blive gravide? Ved familien at i prøver?  

Nej familien ved det ikke. Vi har baby-boom omkring os og der kommer tre mere (én af dem også i familien) som skal døbes inden for det næste ½ år ca.

Jeg har en rigtig led og dum klump i maven over min jalousi, og jeg har sat mig for at ingen af de børn der kommer til verden skal lide under min egen irrationelle reaktion inders inde.

Så jeg kaster mig over gave-projekterne med liv og sjæl, og prøver at tænke at det gør de også for mig, når det bliver vores tur.

Det er en super speciel følelse og en kamp uden lige - men jeg ved at jeg vil være stolt af mig selv når min nevø om 10 år (forhåbentlig) stadig har billedet hængende og er glad for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

bette bebs

Ha ha jeg havde en patient i dag, der glad fortalt mig om deres PB. Jeg havde bare lyst til at SKRIGE vi er også i gang, men nej, sad bare nikkede og var rigtig forstående...

Ifh til mine søskende synes jeg tit jeg gør ekstra ud af fx maden, når de kommer og spiser og prøver at hjælpe dem med hvad de har brug for, synes desværre de lever i deres egen bobbel, så får aldrig den samme respons  Har passet mine nevøer mange gange da de var små, det nægter min søster nu???!!

Så jeg håber bestemt at dem du giver gave til, sætter pris på den energi du har lagt i det

Med sådan en gave må du gerne komme med til barnedåb her, når det en gang er aktuelt, ha ha

Anmeld

10. august 2012

Jupiter

hellemi skriver:

Ha ha jeg havde en patient i dag, der glad fortalt mig om deres PB. Jeg havde bare lyst til at SKRIGE vi er også i gang, men nej, sad bare nikkede og var rigtig forstående...

Ifh til mine søskende synes jeg tit jeg gør ekstra ud af fx maden, når de kommer og spiser og prøver at hjælpe dem med hvad de har brug for, synes desværre de lever i deres egen bobbel, så får aldrig den samme respons  Har passet mine nevøer mange gange da de var små, det nægter min søster nu???!!

Så jeg håber bestemt at dem du giver gave til, sætter pris på den energi du har lagt i det

Med sådan en gave må du gerne komme med til barnedåb her, når det en gang er aktuelt, ha ha

Hehe, ja nogle gange kan verden godt virke ond og hensynsløs!

Jeg har fortalt det til fire veninder, som jeg bruger til at "rase ud hos" når det lige fylder for meget. Min kæreste gider ikke rigtig snakke om det, han har ikke samme "trang" til det som jeg har

Jeg ved at min søster vil elske gaven og sætte pris på den - hun har fået et billede i fødselsdagsgave, og det hænger over deres seng i soveværelset hvor hun kan SE DET HVER DAG, som hun siger

Derudover er min nevøs værelse meget tomt endnu, han sover jo hos dem, så der er heller ingen undskyldninger for at de ikke kan hænge det op

Anmeld

10. august 2012

bette bebs

Skønt, så falder det jo også på et tørt sted, ha ha

Anmeld

11. august 2012

Jupiter

Så blev jeg altså færdig med maleriet

Synes selv det er blevet ret godt, taget i betragtning at det er over ét år siden jeg sidst har malet

Billede kommer senest næste søndag

Anmeld

12. august 2012

bette bebs

Glæder mig til at se det

Anmeld

12. august 2012

Miss-86

Jupiter skriver:

Ja, så skal min nevø døbes på lørdag i næste uge, og jeg kunne simpelthen bare ikke komme i tanke om en unik gave til ham.

Heldigvis havde jeg en kreativ veninde, som mindede mig om at jeg da bare kunne male én selv (hun ved at jeg har malet mange billeder før i tiden)

Så nu har jeg fundet alt mit maler-grej fram fra loftet og har skitseret en sød stork der holder en klud med en lille dreng i. Uden på kluden har jeg tegnet et "vedhæftet" (med en tegnet tegnestift) pergament-papir med krølle forneden (ligesom når et papir har været rullet sammen længe, og man så prøver at folde det ud) hvorpå der skal stå hans navn, fødselsdag, klokkeslet, længde og vægt.

Hvad synes i? Er det en god nok gave til en barnedåb?

Ja det lyder spændende..
Sæt da endelig billede ind, så vi kan se det, når alt er vel overstået

Anmeld

12. august 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

Ja det lyder spændende..
Sæt da endelig billede ind, så vi kan se det, når alt er vel overstået

Det skal jeg nok - har vist lovet at det kommer senest på næste søndag når gaven er givet

Anmeld

12. august 2012

Miss-86

Jupiter skriver:

Det skal jeg nok - har vist lovet at det kommer senest på næste søndag når gaven er givet

Det lyder godt

Er du blevet færdig med den så ?

Anmeld

12. august 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

Det lyder godt

Er du blevet færdig med den så ?

Yes, og jeg er faktisk stolt af mig selv fordi det er længe siden jeg sidst har malet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.