Maler dåbsgaven til min nevø selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.998 visninger
38 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Jupiter

Ja, så skal min nevø døbes på lørdag i næste uge, og jeg kunne simpelthen bare ikke komme i tanke om en unik gave til ham.

Heldigvis havde jeg en kreativ veninde, som mindede mig om at jeg da bare kunne male én selv (hun ved at jeg har malet mange billeder før i tiden)

Så nu har jeg fundet alt mit maler-grej fram fra loftet og har skitseret en sød stork der holder en klud med en lille dreng i. Uden på kluden har jeg tegnet et "vedhæftet" (med en tegnet tegnestift) pergament-papir med krølle forneden (ligesom når et papir har været rullet sammen længe, og man så prøver at folde det ud) hvorpå der skal stå hans navn, fødselsdag, klokkeslet, længde og vægt.

Hvad synes i? Er det en god nok gave til en barnedåb?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

bette bebs

Ihh, hvor er det skønt, når folk er kreative. Sådan en gave betyder så meget mere for mig end alt andet. Synes bestemt det er en super gave. Vil du ikke vedhæftet et billed, når du har lavet det?

Anmeld

10. august 2012

Jupiter

hellemi skriver:

Ihh, hvor er det skønt, når folk er kreative. Sådan en gave betyder så meget mere for mig end alt andet. Synes bestemt det er en super gave. Vil du ikke vedhæftet et billed, når du har lavet det?

Jo det skal jeg nok

Det kan godt være at jeg først vedhæfter det om søndagen når vi kommer hjem - vil jo nødigt at min søster ved et eller andet meget tilfældigt tilfælde opdager gaven før tid

Og mange tak, jeg håber hun bliver lige så glad for det som jeg selv ville blive!

Anmeld

10. august 2012

bette bebs

Uhh det glæder jeg mig til at se. Vil en million gange hellere have noget personligt, som det du laver, set ifh til et eller andet købt. Det kan man squ da selv gøre! Jeg er ikke kreativ, så ÆÆÆLsker personlige gaver hvor der er lagt tanke og sjæl i

Anmeld

10. august 2012

Jupiter

hellemi skriver:

Uhh det glæder jeg mig til at se. Vil en million gange hellere have noget personligt, som det du laver, set ifh til et eller andet købt. Det kan man squ da selv gøre! Jeg er ikke kreativ, så ÆÆÆLsker personlige gaver hvor der er lagt tanke og sjæl i

Super! Det giver mig bare lige ekstra lyst til at male den - har næsten bare lyst til at gå i gang med det samme, men skal lige have købt et lærred til det i morgen

Anmeld

10. august 2012

B&J

ej hvor spænde glæder mig til at se det

elsker gaver der kommer fra hjertet

Anmeld

10. august 2012

BettyBoop

Jeg synes det lyder som en super duper ide! Jeg malede også et maleri til min nevø til hans dåb. Normalt maler jeg alt muligt efter egen fantasi, men til ham havde jeg fundet et rigtig flot billede i en børnebibel min søn fik til sin dåb. Så kopierede jeg det over på et lærred. Det var fra Jonas og hvalen, hvor man ser den store hval i vandet og Jonas der flyder ned mod hvalens mund 

De var alle helt vilde med det og det pryder hans værelse i børne-øjenhøjde.

Jeg håber det går godt for dig også  God fornøjelse med det!

Anmeld

10. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Synes det lyder som en rigtig sød ide  Og som en anden også skriver så er de hjemmelavede gaver SÅ meget mere værd! Nu må i ikke misforstå mig for købte gaver er skam også gode

Anmeld

10. august 2012

bette bebs

Jupiter skriver:

Super! Det giver mig bare lige ekstra lyst til at male den - har næsten bare lyst til at gå i gang med det samme, men skal lige have købt et lærred til det i morgen

Glæder mig meget til at se det  Det må være en speciel følelse at male en dåbsgave, når i selv prøver at blive gravide? Ved familien at i prøver?  

Anmeld

10. august 2012

Jupiter

Tak alle sammen - jeg skal nok huske at lægge billedet ind når det er færdigt og afleveret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.