Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver:
vi kan bare det der med smiley.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: vi kan bare det der med smiley.
bytter tit ord ud... eller svare kun med smilys
Kay skriver: bytter tit ord ud... eller svare kun med smilys
Ja det gør du.. hehe.. men der er så fine at det gør slet ikke noget.. man bliver måske bare lidt misundelig..
crille skriver: Ja det gør du.. hehe.. men der er så fine at det gør slet ikke noget.. man bliver måske bare lidt misundelig..
ik meningen du skal blive misundelig men du kan jo blive plusmedlem
Kay skriver: ik meningen du skal blive misundelig men du kan jo blive plusmedlem
hehe det ku man.. man hvad gør det ud over at få super seje smileys?
crille skriver: hehe det ku man.. man hvad gør det ud over at få super seje smileys?
uhh kan ik huske det... men man kan også nogle andre ting her inde... er så længe siden at jeg blev plusmedlem at jeg har glemt hvad jeg ik kunne inden
Kay skriver: uhh kan ik huske det... men man kan også nogle andre ting her inde... er så længe siden at jeg blev plusmedlem at jeg har glemt hvad jeg ik kunne inden
Kan jeg sagtens forstå.. Det er nu første gang jeg er stødt på noget jeg "mangler" som ikke plusmedlem
crille skriver: Kan jeg sagtens forstå.. Det er nu første gang jeg er stødt på noget jeg "mangler" som ikke plusmedlem
kunne være fordi du ik ved det andet findes du må lige ind og læse om hvad man får
Kay skriver: kunne være fordi du ik ved det andet findes du må lige ind og læse om hvad man får
hehe..måske skulle man.. måske er det bedre at leve i uvidenhed.. hehehe
crille skriver: hehe..måske skulle man.. måske er det bedre at leve i uvidenhed.. hehehe
you never know...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128