klamt!! ikke for sarte!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

2babygirls

crille skriver:

Så slimproppen kan altså være ret så stor/bestå af ret så meget slim? 

Det der kom ud derhjemme dagen inden jeg fødte var en lille prop på størrelse med en tommelfinger negel, men det JM fik ud da hun undersøgte mig var på størrelse med en badminton blod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Kay

crille skriver:

ja det lyder godt nok specielt..

Ved godt man siger at manden ikek rammer baby ved sex, men holder den helt frem til fødsel? Er godt nok uvidende på nogen punkter, måske der er nogen mere vidende der kan hjælpe med beskrivelse og/eller billeder?? 

har et i en af mine bøger her hjemme og der ser det ud som om at når livmorhalsen er udslættet og man er begynt at åbne sig så er der ik noget der forhindre i at man rammer... bort set fra hinderne med vandet i... så i realiteten er det dem man rammer...

Anmeld

10. august 2012

Kay

Baby2påvej skriver:

Det vil jeg næsten tro... Man hjælper det jo nok lidt mere på vej ved sex fordi du sikkert også havde plukveer/orgasme undervejs

jeps... det tænker jeg også  godt nok specielt...

Anmeld

10. august 2012

Kay

Baby2påvej skriver:

Det der kom ud derhjemme dagen inden jeg fødte var en lille prop på størrelse med en tommelfinger negel, men det JM fik ud da hun undersøgte mig var på størrelse med en badminton blod

ja oki... så den går nok gradvist og vi kan så havde provokeret den til at komme meget på en gang

Anmeld

10. august 2012

crille

Kay skriver:

har et i en af mine bøger her hjemme og der ser det ud som om at når livmorhalsen er udslættet og man er begynt at åbne sig så er der ik noget der forhindre i at man rammer... bort set fra hinderne med vandet i... så i realiteten er det dem man rammer...

Har din mand sagt noget om at han kunne mærke forskel? Syntes ikke lige der er noget bilelde i min bog der rigtig illustrerer

Anmeld

10. august 2012

Kay

crille skriver:

Har din mand sagt noget om at han kunne mærke forskel? Syntes ikke lige der er noget bilelde i min bog der rigtig illustrerer

ved det ik... han er lige kørt efter mad... han gad ik lave noget i dag

men fandt lige de her billeder... de er ik lige så detaljeret som dem i min bog...

men det første viser hvor livmorhalsen stadig er der og livmoruden er lukket...

nr. 2 er livmorhalsen væk og man er åben et par cm.

de "tynde" streger i bunden er så skeden... hvor mandens dillertjavs jo så er når man

og det blå er fosterhinde med vand...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2012

babypudder

det med at jordemoder har kunne mærke hovedet lyder meget rigtigt for mig for her siger manden at han kan mærke at han rammer det når vi har sex + jeg har selv været i gang med at undersøge lidt når jeg har været i bad bare for at se om man kan mærke forskel fra gang til gang og jeg kan også selv mærke hovedet når jeg står op og stikker en finger op. ja ved godt det lyder underligt men undersøges det skulle det jo.

Anmeld

10. august 2012

Kay

babypudder skriver:

det med at jordemoder har kunne mærke hovedet lyder meget rigtigt for mig for her siger manden at han kan mærke at han rammer det når vi har sex + jeg har selv været i gang med at undersøge lidt når jeg har været i bad bare for at se om man kan mærke forskel fra gang til gang og jeg kan også selv mærke hovedet når jeg står op og stikker en finger op. ja ved godt det lyder underligt men undersøges det skulle det jo.

min mand fortæler at han ik var så langt oppe på grund af han ik ville ramme

Anmeld

10. august 2012

crille

Kay skriver:

min mand fortæler at han ik var så langt oppe på grund af han ik ville ramme

Det må virkelig også være mærkeligt.. Jeg må høre manden min om han kan mærke forskel.. men venter liiige til drengene der er på besøg er smuttet.. hehe.. 

Anmeld

10. august 2012

Kay

crille skriver:

Det må virkelig også være mærkeligt.. Jeg må høre manden min om han kan mærke forskel.. men venter liiige til drengene der er på besøg er smuttet.. hehe.. 

god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.