Føler mig tavelig men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Mom2

Chel1992 skriver:

Jeg har accepteret at de har en fortid osv, men forstår ikke hvorfor jeg skal blandes ind i det ? hun nævner ALDRIG deres fortid når min kæreste bare kommer med hende alene. Og min kæreste snakker ikke med om minderne det er kun hende der kommer med "årh kan du ikke huske at ih og åh så skønt et eller andet var"  han svare bare med et "ja ja"

At min kæreste ikke kan komme i "nærheden af mig" er måske også en overdrivelse men jeg er i dårligt humør når hun gør sådan føler mig meget uønsket når hun kommer med sådanne ting.. Måske det er lidt umodent men har svært ved at acceptere at jeg skal trædes på.. Hun ønsker mig ude af hendes datters liv for alt i verden... I stedet for at acceptere at der er en der også kan lide hendes datter...

Lyder ikke sådan, når det kan gøre det ved dig som det gør, at hun nævner minder mm. når du er til stede. 

Men ja, lyder til at det bedste for jer vil være, at I satte jer ned alle 3 og snakkede om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

TeamRocket

Chel1992 skriver:

Jeg har accepteret at de har en fortid osv, men forstår ikke hvorfor jeg skal blandes ind i det ? hun nævner ALDRIG deres fortid når min kæreste bare kommer med hende alene. Og min kæreste snakker ikke med om minderne det er kun hende der kommer med "årh kan du ikke huske at ih og åh så skønt et eller andet var"  han svare bare med et "ja ja"

At min kæreste ikke kan komme i "nærheden af mig" er måske også en overdrivelse men jeg er i dårligt humør når hun gør sådan føler mig meget uønsket når hun kommer med sådanne ting.. Måske det er lidt umodent men har svært ved at acceptere at jeg skal trædes på.. Hun ønsker mig ude af hendes datters liv for alt i verden... I stedet for at acceptere at der er en der også kan lide hendes datter...

Det ved du jo ikke om de snakker om når du ikke er med, hvis du altid reagere negativt på det kan jeg da godt forstå hvis manden bare stikker dig en hvid løgn og siger nej nej skat vi snakkede absolut ikke sammen. Jeg synes altså ikke moren er galt på den, babyminder er nok de kæreste minder man har, og dem har man lov at mindes med barnet og det's far. Jeg tror ikke det har noget med dig at gøre, moren er nok bare lykkelig over sin datter og vil dele det med den person der forstår det bedst, nemlig faren

Anmeld

15. august 2012

tobogsylsmor27

for det første et kram skal du havde jeg er bonusmor på 5 år og kan godt forstå dig at hun går dig på men

min mands eks kom altid med stik pille selv om hun er kom vide og jeg betragt det som om hun bogstavelig talt ikke tænke sig om så vil råd dig til lukkede ørene overfor din kæreste eks for ellers vinde hun og du skal tænke på at selv om de har været sammen engang så er det altså dig han har valgt ikke hende og så længe han ikke har følese tilbage for hende så har du ikke noget være ked af det over...

hvad sige han til det

Anmeld

15. august 2012

tobogsylsmor27

en ting mere synes virkelig nogen af jer biomødre herind tænke kun på jer selv

for har nogensinde tænkte på at et barn/børn kan være glad for deres stedmor

men tør ikke vise det fordi de er bange for i bliver sur over det og at i skal være voksne og tænke på jeres barns lykke og det i endlig gøre er at ødelægge jeres barn med jeres negitiv forholdning for jeg er dælme lykkelig og glad for mig og mine bonusbørns mor kan snakke sammen og holde fødselsdag , juleaften og nytårsaften plus en uges ferie hver sommer på sammen campingplads

plus vi spiser tit sammen med hende og hendes nye mand , bonusbørn , min den stor og mig , min mands fællesbarn se det kaldes for en stor og lykkelig sammenbragt familie

hvor mig og eks kone ikke er jaloux på hinanden så op med hovedet og være glad for din bonusdatter holde af dig....

Anmeld

15. august 2012

HeXeri

Chel1992 skriver:

Jeg har et rigtig godt forhold til min bonusdatter og er rigtig glad for hende behandler hende som var hun min egen når hun er her Det er ikke så meget det der er problemet.

Jeg fik lov af min kæreste til at jeg godt måtte have et profil billede hvor jeg og min bonusdatter var på og det var jeg jo rigtig glad for.. Jeg er ikke venner med moren på facebook længere på grund af nogle ting fra for længe siden. Og nu har moren set det fordi hun åbenbart søger på mig engang imellem via hendes venners profiler.. ved ikke lige hvorfor? Men i hvert fald hun var IKKE tilfreds med det og siden hun opdagede det er hun begyndt at hver gang vi henter min bonusdatter eller aflevere hende så kommer hun med små nips ting som hun skal give min kæreste som han åbenbart ikke har fået med som hun har fundet med tidens løb.. kun en ting af gangen åbenbart? Og hun bliver ved med at snakke om gamle minder men KUN når jeg er med... Jeg bliver rigtig skidt tilpas og ked af at skulle høre om hendes fødsel og deres minder og alverdens ting om dengang de var sammen hver gang.. Hvilket betyder jeg nu er holdt helt op med at hente og aflevere min bonusdatter.. Kan simpelthen ikke for bliver så ked af det og det ødelægger resten af min dag... Men det gør jo også min bonusdatter ked af det at jeg pludselig ikke er med mere hverken til det ene eller det anede.. Er kun med til at hente hvis hun skal hentes direkte fra børnehaven :/

Er jeg helt forfærdelig? Føler ikke jeg kan være det bekendt overfor min bonusdatter men har bare heller ikke lyst til at ødelægge resten af min dag fordi moren skal gå og køre på mig HVER gang :/

Hvad syntes i jeg skal gøre?

Jeg tror ærlig talt jeg ville trykke ligeglad-knappen fuldstændigt i bund og blive ved med at dyrke det gode forhold til din bonusdatter og kæresten som det lyder til I har gang i. Istedet for at se på det som om det var dig den var gal med, så vend den rundt og se på alt det du har, som hun jo åbenbart godt gad have? Og så kan du jo i samme åndedrag lige holde fast i pointen; Hvad hun nu end fedter for, så er det dig der står op med ham hver dag

Anmeld

15. august 2012

tobogsylsmor27

Jeg tror ærlig talt jeg ville trykke ligeglad-knappen fuldstændigt i bund og blive ved med at dyrke det gode forhold til din bonusdatter og kæresten som det lyder til I har gang i. Istedet for at se på det som om det var dig den var gal med, så vend den rundt og se på alt det du har, som hun jo åbenbart godt gad have? Og så kan du jo i samme åndedrag lige holde fast i pointen; Hvad hun nu end fedter for, så er det dig der står op med ham hver dag

enig for så længe hun kan se du bliver ked af det eller sur så vinde hun

og jeg har slugt mange kameler som bonusmor men jeg har altid gjort det for mine bonusbørn og deres far , mine børns skylde for den dage i dag kan jeg fortælle mine bonusbørn fortælle mig tit at de elsker mig og jeg er den første som få en kram når de kom og jeg er den de går til hver gang de har et problem som de ikke tør fortælle deres forældre... se det synes jeg er en dejlig og stor ting i mine øjne som jeg sætte stor pris på plus har fået af vide min bonusdatter at jeg er den bedste bonusmor

så ts bare være dig selv og lade være med at lade hende gå dig på ... og ikke lade det gå ud over din bonusdatter huske det

Anmeld

15. august 2012

HeXeri

KarinaA skriver:

måske, men nu har de ikke været sammen i mere end 4 måneder.. såå, helt hvor seriøst det er, ved jeg ikke, det må tiden jo vise.. men jeg ville ikke synes det var okay, og det er trods alt MIN datter, ikke hendes, så det er bare noget hun ville være nødt til at acceptere  

ellers ville jeg også sætte mig gevaldigt på tværs .. for hun skal kende sin plads, og hun skal ikke begynde at lege mor overfor MIT barn.. for det er hun ikke  

Arj, det er jo ligeså meget fars barn, som det er mors barn. Det er altså lidt noget pjat, der er ingen der kan bestride pladsen som Mor, men det må da også være i mors interesse at der er mange kærlige voksne omkring ham/hende.

Anmeld

15. august 2012

HeXeri

tobogsylsmor27 skriver:

enig for så længe hun kan se du bliver ked af det eller sur så vinde hun

og jeg har slugt mange kameler som bonusmor men jeg har altid gjort det for mine bonusbørn og deres far , mine børns skylde for den dage i dag kan jeg fortælle mine bonusbørn fortælle mig tit at de elsker mig og jeg er den første som få en kram når de kom og jeg er den de går til hver gang de har et problem som de ikke tør fortælle deres forældre... se det synes jeg er en dejlig og stor ting i mine øjne som jeg sætte stor pris på plus har fået af vide min bonusdatter at jeg er den bedste bonusmor

Bonusforældre har sommetider fordelene ved at have et anderledes overskud. Det er bare som om der bliver prøvet lidt mere, kærligheden er ikke et medfødt privilegie  

Anmeld

15. august 2012

tobogsylsmor27

Arj, det er jo ligeså meget fars barn, som det er mors barn. Det er altså lidt noget pjat, der er ingen der kan bestride pladsen som Mor, men det må da også være i mors interesse at der er mange kærlige voksne omkring ham/hende.

enig for jeg har gjort det klaret for bonusbørn og deres mor jeg er ikke ud på være deres nye mor men deres ven og deres fars kæreste men jeg har noget at sige når de er i MIT OG DERES FARS hjem og vi har andre regler

og det er de faktisk glad for de ved hvor de har mig og at jeg altid vil være her for dem uanset hvad

hex tror det er fordi jeg er lidt yngre end deres forældre og kan selv huske mange ting fra dengang jeg var ung og teenager

Anmeld

21. august 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
KarinaA skriver:

men uanset om i så havde været sammen i 10 år, så ville du være nødt til at acceptere de krav hun har .. for det er hende der er moren.. glæd dig til du får din egen, så bestemmer du helt selv over det med billeder osv 

Jamen har faderen ingen indflydelse? Altså jeg vil mene, at når hun har snakket med sin kæreste om tilladelse til billede, så skal moderen blande sig udenom... En mor i mine øjne har ikke flere rettigheder end en far...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.