dette er sikkert ikke hvad du vil høre, men jeg ville blive ædder spændt rasende hvis stedmoren til MIN datter lagde et billed af min datter ud på facebook..
jeg har ikke noget imod hendes stedmor, men jeg synes bare ikke at billeder er noget der skal derind, hos alle hendes venner og sådan noget, det er ikke nogen jeg kender.... og når de ikke er andet end kærester, altså havde de været gift, eller havde de haft børn, så havde det været noget andet ... for så var det jo mere seriøst ..
der skal bare ikke lægges billeder ind af MIN datter på folk's profil, hvor jeg ikke kender personen ..
så jeg kan sagtes forstå at din kærestes datters mor bliver vred, det ville jeg heller ikke finde mig i ...
og at de snakker minder når datteren er der, altså skal hentes og bringes, det er bare godt at de kan det.. for det er godt for deres datter at få bekræftiget at mor og far stadig kan sammen, og faktisk engang har elsket hinanden ..
så må du vente i bilen eller udenfor når der hentes/bringes hvis du ikke kan tåle at høre det, for det bliver kun værre jo ældre barnet bliver .. for så begynder den bette altså at snakke RIGTIG MEGET om hendes mor, og der vil komme RIGTIG mange spørgsmål til faren omkring hans tid sammen med moren..
- men det er sikkert ikke nemt at være bonusforældre -
Anmeld