Nu må der da snart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

crille

Masig skriver:

Ja håber da også hun er igang med fødsel, så vi kan få en mere på listen... og til jer andre der stadig venter, nu er August snart omme, så inden for de næste to uger har I i hvert fald jeres babyer... Bliver så spændende altså...

Og jo jeg kan da smide et par billeder mere ind af charmetrolden

Vi har jo opgivet amningen og er gået over til erstatning som desværre har givet ham lidt ondt i maven, så nu er vi så småt ved at skifte ud med en anden variant, og det lader til at virke... Idag har han i hvert fald bare fået sovet godt og grundigt og har næsten ikke skreget, så jeg håber det er fordi det nye mme virker...

Ellers er han normalt begyndt at være meget mere vågen og opmærksom.. Sidste fredag vejede han 3050 gram, så vi gætter på han nok vejer omkring 3200-3300 nu.. SP kommer på mandag, så bliver spændende at se hvor stor han er blevet.. Han spiser mere end hvad han skal, så han bliver stor og stærk snart

ikke skønne billeder.  

Dejligt at høre at det går jer godt og håber i har fundet den rigtige løsning for jer med mad, så lillemanden ikke har ondt i maven. Hvor bliver det spændende med besøg på mandag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

crille

Masig skriver:

Ja håber da også hun er igang med fødsel, så vi kan få en mere på listen... og til jer andre der stadig venter, nu er August snart omme, så inden for de næste to uger har I i hvert fald jeres babyer... Bliver så spændende altså...

Og jo jeg kan da smide et par billeder mere ind af charmetrolden

Vi har jo opgivet amningen og er gået over til erstatning som desværre har givet ham lidt ondt i maven, så nu er vi så småt ved at skifte ud med en anden variant, og det lader til at virke... Idag har han i hvert fald bare fået sovet godt og grundigt og har næsten ikke skreget, så jeg håber det er fordi det nye mme virker...

Ellers er han normalt begyndt at være meget mere vågen og opmærksom.. Sidste fredag vejede han 3050 gram, så vi gætter på han nok vejer omkring 3200-3300 nu.. SP kommer på mandag, så bliver spændende at se hvor stor han er blevet.. Han spiser mere end hvad han skal, så han bliver stor og stærk snart

Sikke skønne billeder skulle der jo stå.. haha 

Anmeld

11. august 2012

fairlady

Masig skriver:

Det er man altså... det mindste klynk og man er der med det samme... Hvis du vidste hvor mange gange jeg er henne og se til ham mens han sover, for lige at se om han trækker vejret, er for varm/kold osv.... Man bliver total pyllermor hehe...

ihh, hvor kan jeg godt huske det, fra den første af.

Anmeld

11. august 2012

Masig

crille skriver:

Sikke skønne billeder skulle der jo stå.. haha 

Hehe ja kunne godt regne ud du nok ikke ville skrive "ikke skønne billeder" haha.... Det ville måske være lige ærligt nok til man burde sige det hvis det endelig var sådan man tænkte hehe....

Men ja det er rart at have styr på maden efterhånden, han har ikke virket som om han har haft så ondt i maven de sidste par dage her, han har kun lige skreget kort når en bøvs trykkede og det er jo fair nok... Og så sov han bare hele dagen igår og hele natten lige afbrudt af to gange mad.... Så det var jo skønt selvom jeg til sidst blev lidt nervøs for om der nu var noget galt siden han bare sov og sov, men han trængte vist bare til det, idag er han vågen og tilfreds igen...

Anmeld

11. august 2012

Masig

fairlady skriver:

ihh, hvor kan jeg godt huske det, fra den første af.

Ja tænker også det måske er værre første gang... Kunne jeg i hvert fald godt forestille mig.. Og så er jeg jo sådan en halvgammel hejre, og jeg tror altså nogle gange man bliver mere pylret jo ældre man er når man får børn.. Synes ofte man ser at de unge mødre er mere large og tager tingene lidt mere roligt hehe...

Anmeld

11. august 2012

Camel

Masig skriver:

Men der går max 14 dage før du har din baby det er da lidt opmuntrende at vide

Ja, man skal se det fra den positive side 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.