Nu må der da snart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

crille

Kay skriver:

Du har så mange fine smileys..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Kay

crille skriver:

Du har så mange fine smileys..  

jeps... og jeg elsker at bruge dem

Anmeld

10. august 2012

fairlady

godnat herinde. og god kamp med veerne, Kay

Anmeld

10. august 2012

Masig

Ja håber da også hun er igang med fødsel, så vi kan få en mere på listen... og til jer andre der stadig venter, nu er August snart omme, så inden for de næste to uger har I i hvert fald jeres babyer... Bliver så spændende altså...

Og jo jeg kan da smide et par billeder mere ind af charmetrolden

Vi har jo opgivet amningen og er gået over til erstatning som desværre har givet ham lidt ondt i maven, så nu er vi så småt ved at skifte ud med en anden variant, og det lader til at virke... Idag har han i hvert fald bare fået sovet godt og grundigt og har næsten ikke skreget, så jeg håber det er fordi det nye mme virker...

Ellers er han normalt begyndt at være meget mere vågen og opmærksom.. Sidste fredag vejede han 3050 gram, så vi gætter på han nok vejer omkring 3200-3300 nu.. SP kommer på mandag, så bliver spændende at se hvor stor han er blevet.. Han spiser mere end hvad han skal, så han bliver stor og stærk snart

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2012

Rosengreen

Masig skriver:

Ja håber da også hun er igang med fødsel, så vi kan få en mere på listen... og til jer andre der stadig venter, nu er August snart omme, så inden for de næste to uger har I i hvert fald jeres babyer... Bliver så spændende altså...

Vi har jo opgivet amningen og er gået over til erstatning som desværre har givet ham lidt ondt i maven, så nu er vi så småt ved at skifte ud med en anden variant, og det lader til at virke... Idag har han i hvert fald bare fået sovet godt og grundigt og har næsten ikke skreget, så jeg håber det er fordi det nye mme virker...

Ellers er han normalt begyndt at være meget mere vågen og opmærksom.. Sidste fredag vejede han 3050 gram, så vi gætter på han nok vejer omkring 3200-3300 nu.. SP kommer på mandag, så bliver spændende at se hvor stor han er blevet.. Han spiser mere end hvad han skal, så han bliver stor og stærk snart

Nøj, hvor ser han dejlig ud!  Og er det et smil på billede 2, allerede?  Dejligt det begynder at gå godt med maden. Det er altid den største bekymring.

Selvom jeg kunne amme min datter da hun var lille, var jeg konstant nervøs for hun ikke fik nok, da jeg jo ikke kunne måle hvor meget hun spiste..

Lidt "sjovt" at min i maven blev skønnet til 3300 g. i går, ca samme størrelse som din  Ihh altså hvor jeg glæder mig til det bliver min tur! Især når man ser sådan nogle lækre billeder 

Hvornår var det nu du havde termin? 

Anmeld

10. august 2012

Masig

Rosengreen skriver:

Nøj, hvor ser han dejlig ud!  Og er det et smil på billede 2, allerede?  Dejligt det begynder at gå godt med maden. Det er altid den største bekymring.

Selvom jeg kunne amme min datter da hun var lille, var jeg konstant nervøs for hun ikke fik nok, da jeg jo ikke kunne måle hvor meget hun spiste..

Lidt "sjovt" at min i maven blev skønnet til 3300 g. i går, ca samme størrelse som din  Ihh altså hvor jeg glæder mig til det bliver min tur! Især når man ser sådan nogle lækre billeder 

Hvornår var det nu du havde termin? 

Tak

Han smiler rigtig meget.. det er selvfølgelig stadig ubevidst, men der kommer mange smil, i hvert fald så man kan se hvordan han vil se ud når han begynder at smile bevidst...

Ja jeg kunne heller ikke finde ud af det med maden da jeg ammede, men han fik næsten et helt måltid på flaske efter amningen, uanset hvor længe jeg ammede, så det tydede jo på han slet ikke fik nok ved brystet... Så selvom det ikke var så godt med maven, så er det alligevel rart at vide hvor meget han får hver gang og vide at han bliver mæt, og får nok at spise...

Hehe ja, men nu kom han jo også tre uger før tid, så han er jo ikke så stor... jeg havde termin i mandags, det var en lidt underlig dag, man går der og skulle egentlig først have født den dag og istedet har man en søn på lige knap tre uger i armene hehe... Lidt surrealistisk faktisk...

Anmeld

11. august 2012

Camel

Ih, hvor er han skøn  

Jeg har termin idag, og stadig ingen baby i armene øv øv...

Anmeld

11. august 2012

fairlady

Masig skriver:

dejligt med nogle billeder af jeres dreng Super at det går bedre med spisningen...man er altid så bekymret for de små basser!

Anmeld

11. august 2012

Masig

Camel skriver:

Ih, hvor er han skøn  

Jeg har termin idag, og stadig ingen baby i armene øv øv...

Men der går max 14 dage før du har din baby det er da lidt opmuntrende at vide

Anmeld

11. august 2012

Masig

fairlady skriver:

dejligt med nogle billeder af jeres dreng Super at det går bedre med spisningen...man er altid så bekymret for de små basser!

Det er man altså... det mindste klynk og man er der med det samme... Hvis du vidste hvor mange gange jeg er henne og se til ham mens han sover, for lige at se om han trækker vejret, er for varm/kold osv.... Man bliver total pyllermor hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.