Nu må der da snart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Masig

...komme nogle flere på fødselslisten...

Det lader til der er ved at være optræk til nogle stykker efterhånden... Ih det bliver så spændende at se alle jeres babyer lige om snart....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Kay

tror TSJ er i gang hvis ik hun har født

og fairlady er vist også godt på vej...

og jeg ved ik hvad mit bliver til... der er ik sket meget andet end det der står om i min klamme tråd og så smerter on and off

Anmeld

10. august 2012

fairlady

Kay skriver:

og jeg ved ik hvad mit bliver til... der er ik sket meget andet end det der står om i min klamme tråd og så smerter on and off

fairlady er desværre heller ikke så langt at det gør noget... har også bare stået på on-off-veer hele dagen og så vil det åbenbart ikke udvikle sig derfra

Anmeld

10. august 2012

crille

Masig skriver:

...komme nogle flere på fødselslisten...

Det lader til der er ved at være optræk til nogle stykker efterhånden... Ih det bliver så spændende at se alle jeres babyer lige om snart....

Jaaaa.. Kommer du ikke med lidt mere beretning og gerne billeder mens vi venter? 

Anmeld

10. august 2012

crille

fairlady skriver:

fairlady er desværre heller ikke så langt at det gør noget... har også bare stået på on-off-veer hele dagen og så vil det åbenbart ikke udvikle sig derfra

Øøøv.. Men det MÅ da være fordi du nærmer dig  

Anmeld

10. august 2012

Kay

fairlady skriver:

aiii øv!!

Anmeld

10. august 2012

crille

Kay skriver:

Ja TSJ har ikke været på længe.. Mon det er fordi hun er optaget af fødsel.. Man må håbe  

Anmeld

10. august 2012

Kay

crille skriver:

Ja TSJ har ikke været på længe.. Mon det er fordi hun er optaget af fødsel.. Man må håbe  

hun skrev i formiddags at de kørte til fødegangen så jeg håber da hun har født eller er i fuld gang

Anmeld

10. august 2012

crille

Kay skriver:

hun skrev i formiddags at de kørte til fødegangen så jeg håber da hun har født eller er i fuld gang

Uhhh det har jeg slet ikke set Weeeeeeee

Anmeld

10. august 2012

Kay

crille skriver:

Uhhh det har jeg slet ikke set Weeeeeeee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.