Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
...komme nogle flere på fødselslisten...
Det lader til der er ved at være optræk til nogle stykker efterhånden... Ih det bliver så spændende at se alle jeres babyer lige om snart....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tror TSJ er i gang hvis ik hun har født
og fairlady er vist også godt på vej...
og jeg ved ik hvad mit bliver til... der er ik sket meget andet end det der står om i min klamme tråd og så smerter on and off
Kay skriver: tror TSJ er i gang hvis ik hun har født og fairlady er vist også godt på vej... og jeg ved ik hvad mit bliver til... der er ik sket meget andet end det der står om i min klamme tråd og så smerter on and off
fairlady er desværre heller ikke så langt at det gør noget... har også bare stået på on-off-veer hele dagen og så vil det åbenbart ikke udvikle sig derfra
Masig skriver: ...komme nogle flere på fødselslisten... Det lader til der er ved at være optræk til nogle stykker efterhånden... Ih det bliver så spændende at se alle jeres babyer lige om snart....
Jaaaa.. Kommer du ikke med lidt mere beretning og gerne billeder mens vi venter?
fairlady skriver: fairlady er desværre heller ikke så langt at det gør noget... har også bare stået på on-off-veer hele dagen og så vil det åbenbart ikke udvikle sig derfra
Øøøv.. Men det MÅ da være fordi du nærmer dig
aiii øv!!
Ja TSJ har ikke været på længe.. Mon det er fordi hun er optaget af fødsel.. Man må håbe
crille skriver: Ja TSJ har ikke været på længe.. Mon det er fordi hun er optaget af fødsel.. Man må håbe
hun skrev i formiddags at de kørte til fødegangen så jeg håber da hun har født eller er i fuld gang
Kay skriver: hun skrev i formiddags at de kørte til fødegangen så jeg håber da hun har født eller er i fuld gang
Uhhh det har jeg slet ikke set Weeeeeeee
crille skriver: Uhhh det har jeg slet ikke set Weeeeeeee
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128