barnepige - straffetteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Lone Jakobsen

jeg kan godt forstå at du gerne vil ha en straffeattest men jeg synes meget det afhænger af barnepigens alder.

her i byen er det ofte noget med at man kender en som kender en, og derfor kunne jeg aldrig finde på at be om en straffeattest. men skal man ansætte en helt ukendt person, så kan jeg måske godt sætte mig ind i behovet for en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

MortilElias2010

Baagøe skriver:

Ok. Tror bare ikke, der vil være så mange ansøgere, hvis de ved, de bliver overvåget

Pyt, vi står ikke ligefrem og mangler een... og nogen skal der nok være. Indtil videre får vi Elias passet af farmor og farfar og min mands kollega, som han holder meget af at være i selskab med - sønnike

Anmeld

17. august 2012

Pige2009

MortilElias2010 skriver:

Pyt, vi står ikke ligefrem og mangler een... og nogen skal der nok være. Indtil videre får vi Elias passet af farmor og farfar og min mands kollega, som han holder meget af at være i selskab med - sønnike

Her passes Laura også af familien og når hun skal starte i BH, kommer min mors kusines datter til at skulle hente hende en dag, for hende kender jeg og hun er ansvarlig

Anmeld

17. august 2012

Miin'Baby'Mus

liwsmor skriver:

det sådan vi skal ansætte en barnepige, og kan man vær bekendt og spørge om en ren straffeatteste ? og den om de har mishandlet børn, kan privat personer få lov til at se den ?

håber i kan hjælpe

hav skøn aften

Altså når jeg har skulle bruge straffeattest så har jeg bare mødt op på politistationen og bedt om at få udleveret en. De sætter ikke spørgsmål tegn ved hvad man skal bruge den til og jeg har altid fået den gratis, så må da gå  ud fra at du godt kan bede den kommens barnepige om det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.