37+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

crille

projekt-ønskebarn skriver:

Smuk mave men avs nogle fusser... 

Tak  

De skal lige i gang når man rejser sig, men så galt er det nu heller ikke. .og dejligt med sommer, så de ikke skal i lukkede sko  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Krisuer

crille skriver:

Puhh ja, der nyder jeg altså det er sommer. Ved godt at varmen (hmm) ligger lidt til, men det er altså nemmere at fylde ud, når man ikke skal pakkes ind.. Er nemlig noget af en frossenpind.. 

En uge.. øv.. Jeg tror nu egentlig jeg havde tænkt at det ville være væk dagen efter.. Nå pyt, den tager vi bare med så.. 

Der kan selvfølgelig være stor forskel, jeg var sengeliggende i 2 dage bagefter så det kan sikkert godt have noget at sige, men krydser finger for at dit forsvinder hurtigere 

Anmeld

10. august 2012

crille

Krisuer skriver:

Der kan selvfølgelig være stor forskel, jeg var sengeliggende i 2 dage bagefter så det kan sikkert godt have noget at sige, men krydser finger for at dit forsvinder hurtigere 

Tak Man har jo lov at håbe, men jeg syntes nu det er rigtig rart at være lidt forberedt på at det måske ikke bliver sådan. Så kan man da blive positivt overrasket, hvis det gør  

Anmeld

10. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
crille skriver:

Ja jeg kan ligesom forstå at det godt kan tage længere tid end jeg havde regnet med. Men det er nu rart at være forberest på  

Troede lidt at så snart lillemanden var ude at der ville være bedre cirkulering og det så ville gå over i løbet af de første dage.. Der er meget at lære om den krop gennem sådan en graviditet.. hehe 

Det troede jeg nemlig også men næææ nej...det ville min krop ikke lige være med til, hehe

Anmeld

10. august 2012

crille

Omsorgsgiver skriver:

Det troede jeg nemlig også men næææ nej...det ville min krop ikke lige være med til, hehe

hehe.. men nu er jeg forberedt  

Anmeld

10. august 2012

projekt-ønskebarn

crille skriver:

Tak  

De skal lige i gang når man rejser sig, men så galt er det nu heller ikke. .og dejligt med sommer, så de ikke skal i lukkede sko  

Anmeld

10. august 2012

Tulle28

crille skriver:

Hehe, ja hvis bare man selv kunne gøre til elelr fra.. 

Hvordan står det til hos dig og hvis du har termin som mig, hvorfor er du så ikke med i august termingruppen?  

Det har jeg slet ikke tænkt over???? Melder mig ind nu:-)

Jamen det står egentlig fint til, er 7-9-13 sluppet for skavanker andet end at jeg godt kan mærke at jeg sover dårligere nu og har lidt mindre overskud til min datter på 2,5... De sidste par dage har jeg mærket hende mere langt nede i mit bækken, men det er jo nok fordi hun er ved at gøre klar til at komme ud:-) Heldigvis kan vi jo se en ende på det nu:-)

Anmeld

10. august 2012

crille

Tulle28 skriver:

Det har jeg slet ikke tænkt over???? Melder mig ind nu:-)

Jamen det står egentlig fint til, er 7-9-13 sluppet for skavanker andet end at jeg godt kan mærke at jeg sover dårligere nu og har lidt mindre overskud til min datter på 2,5... De sidste par dage har jeg mærket hende mere langt nede i mit bækken, men det er jo nok fordi hun er ved at gøre klar til at komme ud:-) Heldigvis kan vi jo se en ende på det nu:-)

det lyder som en dejlig graviditet  

Jeg skal slet heller klage, men har da været nogen ændringer igennem med kroppen.. hehe.. 

Fedt at du melder dig ind.. Skriv et indlæg, så jeg sikker på du bliver budt hjertelig velkommen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.