37+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

MorDk

Åhh en flot mave

Av fusser!!! Puha mine er også begyndt at hæve lidt! Og mine fingre...! Dog har jeg fået lidt strækmærker udfra navlen... hele vejen rundt Pyt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

crille

Rosengreen skriver:

uhh det lyder ellers lækkert!   Sikke heldig du er med sådan en mand! 

Ja det er GULD værd.. Så her hjemme lyder der hver aften.. Skaaaaaat, kan jeg lokke dig til at trykke mig på fødderne.. hehe.. og han kan jo ikek rigtig tillade sig andet end at sige ja  

Anmeld

10. august 2012

crille

MorDk skriver:

Åhh en flot mave

Av fusser!!! Puha mine er også begyndt at hæve lidt! Og mine fingre...! Dog har jeg fået lidt strækmærker udfra navlen... hele vejen rundt Pyt!!

Tak  

Mine sagde PUFF fra den ene dag til den anden.. Så strammede klipklapperne pludselig..haha.. Godt det er sommer, hold op jeg har gået meget på bare tæer efterhånden

Går egentlig også bare og forventer der kommer strækmærker og gør der, er det bare en del af at skabe det mest vidunderlige. Men min mor slap alle tre gange, så går den, så går den og så er det helt fint med mig  

Anmeld

10. august 2012

Krisuer

crille skriver:

Ja jeg tror den vralten der kommer nogen gange er fordi fødderne er runde nedenunder også.. hehe.. 

Hvor hurtigt efter fødsel var du tilbage til "normale" fødder? 

Der gik ca en uge  Det var en befrielse ikke at skulle rende i klip klapper som var skåret lidt op for at jeg kunne være i dem og så var det i november måned så det var mega koldt 

Anmeld

10. august 2012

crille

Krisuer skriver:

Der gik ca en uge  Det var en befrielse ikke at skulle rende i klip klapper som var skåret lidt op for at jeg kunne være i dem og så var det i november måned så det var mega koldt 

Puhh ja, der nyder jeg altså det er sommer. Ved godt at varmen (hmm) ligger lidt til, men det er altså nemmere at fylde ud, når man ikke skal pakkes ind.. Er nemlig noget af en frossenpind.. 

En uge.. øv.. Jeg tror nu egentlig jeg havde tænkt at det ville være væk dagen efter.. Nå pyt, den tager vi bare med så.. 

Anmeld

10. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Super flot mave  

Mine fødder var virkelig også bare elefantfødder til sidst men det forsvinder heldigvis

Anmeld

10. august 2012

crille

Omsorgsgiver skriver:

Super flot mave  

Mine fødder var virkelig også bare elefantfødder til sidst men det forsvinder heldigvis

Tak  

Hvor hurtigt gik det for dig at komme af med elefantfusserne?  

Anmeld

10. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
crille skriver:

Tak  

Hvor hurtigt gik det for dig at komme af med elefantfusserne?  

Nu er det ikke nogen trøst jeg kommer med til dig for der gik faktisk en del dage....hvis ikke 2 uger....måske mere..  Jeg troede nærmest at jeg skulle leve resten af mine dage med de her fødder men heldigvis forsvandt de men det tog godt nok også lang tid da

Anmeld

10. august 2012

projekt-ønskebarn

Smuk mave men avs nogle fusser... 

Anmeld

10. august 2012

crille

Omsorgsgiver skriver:

Nu er det ikke nogen trøst jeg kommer med til dig for der gik faktisk en del dage....hvis ikke 2 uger....måske mere..  Jeg troede nærmest at jeg skulle leve resten af mine dage med de her fødder men heldigvis forsvandt de men det tog godt nok også lang tid da

Ja jeg kan ligesom forstå at det godt kan tage længere tid end jeg havde regnet med. Men det er nu rart at være forberest på  

Troede lidt at så snart lillemanden var ude at der ville være bedre cirkulering og det så ville gå over i løbet af de første dage.. Der er meget at lære om den krop gennem sådan en graviditet.. hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.