37+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.590 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. august 2012

crille

Så der billede igen..  

Stadig ingen strækmærker.. Jeg krydser alt hvad der krydses kan og føler mig heldig over at være slupper soo far  

I får lige et med af fusserne også.. De kan tilgengæld snart ikke blive større tror jeg.. Måske det bliver på elefantstolperne jeg får strækmærker.. hehe 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Krisuer

crille skriver:

Så der billede igen..  

Stadig ingen strækmærker.. Jeg krydser alt hvad der krydses kan og føler mig heldig over at være slupper soo far  

I får lige et med af fusserne også.. De kan tilgengæld snart ikke blive større tror jeg.. Måske det bliver på elefantstolperne jeg får strækmærker.. hehe 

Sikke en fin mave du har  Krydser finger for at strækmærkerne blir væk 

Puha dine fusser ligner dem jeg havde da jeg ventede Lukas, følte virkelig jeg gik på elefant fødder.

Anmeld

9. august 2012

Tulle28

Fin mave:-) Jeg er præcis ligeså langt som dig - skal vi lave en konkurrence om, hvem der føder først?;-)

Anmeld

10. august 2012

crille

Krisuer skriver:

Sikke en fin mave du har  Krydser finger for at strækmærkerne blir væk 

Puha dine fusser ligner dem jeg havde da jeg ventede Lukas, følte virkelig jeg gik på elefant fødder.

Ja jeg tror den vralten der kommer nogen gange er fordi fødderne er runde nedenunder også.. hehe.. 

Hvor hurtigt efter fødsel var du tilbage til "normale" fødder? 

Anmeld

10. august 2012

crille

Tulle28 skriver:

Fin mave:-) Jeg er præcis ligeså langt som dig - skal vi lave en konkurrence om, hvem der føder først?;-)

Hehe, ja hvis bare man selv kunne gøre til elelr fra.. 

Hvordan står det til hos dig og hvis du har termin som mig, hvorfor er du så ikke med i august termingruppen?  

Anmeld

10. august 2012

Kay

fin fin fin mave

Anmeld

10. august 2012

Rosengreen

Sikke fint den mave sidder!  Og hvor lækkert du er sluppet for strækmærker  

Men AV! de fødder må gøre ondt!  Mine er ikke nær så hævet som dine, men synes godt nok de gør ondt!

Anmeld

10. august 2012

crille

Kay skriver:

fin fin fin mave

Tak  

Anmeld

10. august 2012

crille

Rosengreen skriver:

Sikke fint den mave sidder!  Og hvor lækkert du er sluppet for strækmærker  

Men AV! de fødder må gøre ondt!  Mine er ikke nær så hævet som dine, men synes godt nok de gør ondt!

Man kan ikke få det hele.. Hænder og fødder nyder godt af at manden dræner dem lidt om aftenen med zoneterapi..  

De kom lige fra den ene dag til den anden. PUFF sagde det bare.

Anmeld

10. august 2012

Rosengreen

crille skriver:

Man kan ikke få det hele.. Hænder og fødder nyder godt af at manden dræner dem lidt om aftenen med zoneterapi..  

De kom lige fra den ene dag til den anden. PUFF sagde det bare.

uhh det lyder ellers lækkert!   Sikke heldig du er med sådan en mand! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.