Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Det gik bare super duper... Babyen var meget livlig og ikke særlig samarbejdsvillig... Så vi fik set en masse til den Selvom hun sagde det var for tidligt at se, så kunne jeg altså tydeligt se en tap lige da hun satte den der ultralyds ting på maven af mig hehe Men nu må vi se... Jeg vil jo gerne have overraskelsen når jeg føder den her gang Jeg er blevet rykket frem så jeg er præcis 14+0 i dag med termin d. 7/2-2013 Bliver spændende at se om det passer Og der var kun ÉN baby... pheew, blev helt nervøs for da hun satte den der på mavsen af mig så det et øjeblik ud som om der var to æggesække... Argh, men hun kiggede rundt og der var kun én hehe MEGET lav risiko for DS... Og alt så ud som det skulle med hjerte og hjerne... To arme, to ben, to fødder og to hænder... Det var super dejligt at se vores lille baby Tak for alle de krydsede fingre tøser
Det gik bare super duper... Babyen var meget livlig og ikke særlig samarbejdsvillig... Så vi fik set en masse til den
Selvom hun sagde det var for tidligt at se, så kunne jeg altså tydeligt se en tap lige da hun satte den der ultralyds ting på maven af mig hehe Men nu må vi se... Jeg vil jo gerne have overraskelsen når jeg føder den her gang
Jeg er blevet rykket frem så jeg er præcis 14+0 i dag med termin d. 7/2-2013 Bliver spændende at se om det passer
Og der var kun ÉN baby... pheew, blev helt nervøs for da hun satte den der på mavsen af mig så det et øjeblik ud som om der var to æggesække... Argh, men hun kiggede rundt og der var kun én hehe
MEGET lav risiko for DS... Og alt så ud som det skulle med hjerte og hjerne... To arme, to ben, to fødder og to hænder...
Det var super dejligt at se vores lille baby
Tak for alle de krydsede fingre tøser
Se, det var jo en tråd jeg havde glædet mig til at læse - stort tillykke med den veloverståede NF
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wuhuuuu skøøøøønt!
Stort tillykke , og så er det jo altid rart at blive rykket frem , så er der liiige det kortere tid til babys ankomst
KÆMPE stort tillykke det er så dejligt at se den bette spire! Glæææder mig til min NF!
MilleRasmussen skriver: Hvor dejligt for jer!Kæmpe tillykke med bebse Så var der jo intet og være nervøs for, selvom det er så nemt skrevet, for jeg skal NF d.21 August og jeg er også død nervøs, så forstod godt din nervøsitet!!
Hvor dejligt for jer!Kæmpe tillykke med bebse
Så var der jo intet og være nervøs for, selvom det er så nemt skrevet, for jeg skal NF d.21 August og jeg er også død nervøs, så forstod godt din nervøsitet!!
Held og lykke med din nf
Og ja man bliver jo lidt nervøs for om de nu har det godt Men heldigvis har de fleste af dem det jo rigtig dejligt
Babymor2010 skriver: Se, det var jo en tråd jeg havde glædet mig til at læse - stort tillykke med den veloverståede NF
Juhuuu mange tak
Det er bare så dejligt at se og høre et stærkt og fint hjerte slå derinde Samt se en lille bøllefrø der bare ligger og boltrer sig
Gigl skriver: KÆMPE stort tillykke det er så dejligt at se den bette spire! Glæææder mig til min NF!
Taaak
Jamen det er også vildt sådan at se dem derinde
I skal ALLE sammen have mange tak for jeres lykønskninger Det er så dejligt når i skriver
Muhmi skriver: Juhuuu mange tak Det er bare så dejligt at se og høre et stærkt og fint hjerte slå derinde Samt se en lille bøllefrø der bare ligger og boltrer sig
Åååårh jeg håber sådan at jeg kommer til at opleve det igen
Muhmi skriver: Taaak Jamen det er også vildt sådan at se dem derinde Held og lykke med din nf
Nu kommer vi jo så desværre bare ikke til at følges i termins-gruppen, da jeg så kan se dein er blevet rykket ret meget. Æv - men dejligt for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128