Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FamilenStorm skriver: Arhh.. Ja det er jo det der sker tit.. 'Men dejligt og heldigt at de stadig kunne måle nakkefolden..
Arhh.. Ja det er jo det der sker tit.. 'Men dejligt og heldigt at de stadig kunne måle nakkefolden..
Ja det er jeg godt nok også glad for
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Ja det er jeg godt nok også glad for
Sikke en dejlig update ♥
Tillykke med den vellykkede NF idag!! Det er Så dejligt at se at ens baby har det godt derinde *S*
MorDk skriver: Sikke en dejlig update ♥ Tillykke med den vellykkede NF idag!! Det er Så dejligt at se at ens baby har det godt derinde *S*
Taaak og ja det er helt vidunderligt
Janni. skriver: Rigtig dejlig update. Og du huskede at skrive under dit profil billede.
Rigtig dejlig update. Og du huskede at skrive under dit profil billede.
Ja helt specielt for din skyld hihi
Muhmi skriver: Ja helt specielt for din skyld hihi
Muhmi skriver: Det gik bare super duper... Babyen var meget livlig og ikke særlig samarbejdsvillig... Så vi fik set en masse til den Selvom hun sagde det var for tidligt at se, så kunne jeg altså tydeligt se en tap lige da hun satte den der ultralyds ting på maven af mig hehe Men nu må vi se... Jeg vil jo gerne have overraskelsen når jeg føder den her gang Jeg er blevet rykket frem så jeg er præcis 14+0 i dag med termin d. 7/2-2013 Bliver spændende at se om det passer Og der var kun ÉN baby... pheew, blev helt nervøs for da hun satte den der på mavsen af mig så det et øjeblik ud som om der var to æggesække... Argh, men hun kiggede rundt og der var kun én hehe MEGET lav risiko for DS... Og alt så ud som det skulle med hjerte og hjerne... To arme, to ben, to fødder og to hænder... Det var super dejligt at se vores lille baby Tak for alle de krydsede fingre tøser
Det gik bare super duper... Babyen var meget livlig og ikke særlig samarbejdsvillig... Så vi fik set en masse til den
Selvom hun sagde det var for tidligt at se, så kunne jeg altså tydeligt se en tap lige da hun satte den der ultralyds ting på maven af mig hehe Men nu må vi se... Jeg vil jo gerne have overraskelsen når jeg føder den her gang
Jeg er blevet rykket frem så jeg er præcis 14+0 i dag med termin d. 7/2-2013 Bliver spændende at se om det passer
Og der var kun ÉN baby... pheew, blev helt nervøs for da hun satte den der på mavsen af mig så det et øjeblik ud som om der var to æggesække... Argh, men hun kiggede rundt og der var kun én hehe
MEGET lav risiko for DS... Og alt så ud som det skulle med hjerte og hjerne... To arme, to ben, to fødder og to hænder...
Det var super dejligt at se vores lille baby
Tak for alle de krydsede fingre tøser
En tap kan desværre også betyde pige. Zarina som ligger og hygger sig inden i min mave havde nogle enorme kønsdele da hun blev scannet. Jeg syntes det lignede en pung men damen var meget bestemt og sagde at ´de var bare hævede. Det er de nogle gange
Stort tillykke med den fine scanning Så har du termin to dage før mig
Knus Carina
/ Taco78
Hvor dejligt for jer!Kæmpe tillykke med bebse
Så var der jo intet og være nervøs for, selvom det er så nemt skrevet, for jeg skal NF d.21 August og jeg er også død nervøs, så forstod godt din nervøsitet!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128