Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det gik bare super duper... Babyen var meget livlig og ikke særlig samarbejdsvillig... Så vi fik set en masse til den
Selvom hun sagde det var for tidligt at se, så kunne jeg altså tydeligt se en tap lige da hun satte den der ultralyds ting på maven af mig hehe Men nu må vi se... Jeg vil jo gerne have overraskelsen når jeg føder den her gang
Jeg er blevet rykket frem så jeg er præcis 14+0 i dag med termin d. 7/2-2013 Bliver spændende at se om det passer
Og der var kun ÉN baby... pheew, blev helt nervøs for da hun satte den der på mavsen af mig så det et øjeblik ud som om der var to æggesække... Argh, men hun kiggede rundt og der var kun én hehe
MEGET lav risiko for DS... Og alt så ud som det skulle med hjerte og hjerne... To arme, to ben, to fødder og to hænder...
Det var super dejligt at se vores lille baby
Tak for alle de krydsede fingre tøser
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt at høre
Frk-Lotusblomst skriver: Nej hvor dejligt søde. Stort tillykke.Så har vi jo termin meget tæt på hinanden. 1 dags imellem.
Nej hvor dejligt søde. Stort tillykke.Så har vi jo termin meget tæt på hinanden. 1 dags imellem.
Uhadada
Og ja det er bare super lækkert
Baagøe skriver: Dejligt at høre
Jaaah
Muhmi skriver: Det gik bare super duper... Babyen var meget livlig og ikke særlig samarbejdsvillig... Så vi fik set en masse til den Selvom hun sagde det var for tidligt at se, så kunne jeg altså tydeligt se en tap lige da hun satte den der ultralyds ting på maven af mig hehe Men nu må vi se... Jeg vil jo gerne have overraskelsen når jeg føder den her gang Jeg er blevet rykket frem så jeg er præcis 14+0 i dag med termin d. 7/2-2013 Bliver spændende at se om det passer Og der var kun ÉN baby... pheew, blev helt nervøs for da hun satte den der på mavsen af mig så det et øjeblik ud som om der var to æggesække... Argh, men hun kiggede rundt og der var kun én hehe MEGET lav risiko for DS... Og alt så ud som det skulle med hjerte og hjerne... To arme, to ben, to fødder og to hænder... Det var super dejligt at se vores lille baby Tak for alle de krydsede fingre tøser
FamilenStorm skriver: Dejligt med en positiv NF Det er altid stort at se den lille for første gang...Det med tappen er dog ingen garanti VI så også tab da jeg var gravid med Alberte og hende der scannede mig skød også på at det var en lille gut der gemte sig derinde, da den var virkelig tydelig.. MEN der lå altså en pige.. Så intet er sikkert..
Dejligt med en positiv NF Det er altid stort at se den lille for første gang...Det med tappen er dog ingen garanti VI så også tab da jeg var gravid med Alberte og hende der scannede mig skød også på at det var en lille gut der gemte sig derinde, da den var virkelig tydelig.. MEN der lå altså en pige.. Så intet er sikkert..
Hihi ej det ved jeg godt... Men jeg synes bare at når man tænker på at jeg er i uge 14 og at de fleste faktisk kan scanne kønnet fra uge 15-16 af, så virkede den bare lidt stor... Heheh
Men jeg er også helt ligeglad med hvad det bliver bare han/hun bliver sund, rask og glad så skal resten nok komme helt af sig selv
Muhmi skriver: Hihi ej det ved jeg godt... Men jeg synes bare at når man tænker på at jeg er i uge 14 og at de fleste faktisk kan scanne kønnet fra uge 15-16 af, så virkede den bare lidt stor... Heheh Men jeg er også helt ligeglad med hvad det bliver bare han/hun bliver sund, rask og glad så skal resten nok komme helt af sig selv
Det var da en sen NF så, var det iK? Men ja når du er så langt, vil jeg da også turde gætte lidt mere.. Der er de jo trods alt lidt mere udviklet end uge 11
Jo men vi troede jeg var 13+3 i dag så det er jo ok... Men blev rykket et par dage frem hehe
Men heldigvis kunne de stadig måle nakkefolden og den var meget meget fin
Muhmi skriver: Jo men vi troede jeg var 13+3 i dag så det er jo ok... Men blev rykket et par dage frem hehe Men heldigvis kunne de stadig måle nakkefolden og den var meget meget fin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128