Voldsom kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

lisesp83

FrkRaarup skriver:

Jeg skal prøve det hele!

Tak

Så lidt

Håber du finder noget der hjælper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Mariajny

FrkRaarup skriver:

Åh...

Har du prøvet Pasta, Kærnemælks koldskål eller Popcorn ?

Det hjælper i hvert fald mig!

Vil prøve nogle af de ting du skriver..

Små måltider er nu et must.. Og har det været i lang tid, da jeg ikke følte jeg kunne have ret meget i maven.

Det vil jeg prøve, alt skal prøves....

Anmeld

11. august 2012

Kakao

FrkRaarup skriver:

Jeg har bare 1 måneder endnu, inden jeg rammer 2. trimester... OG det er lang tid, når man har det så skidt..

Og da jeg pt er i aktivering har jeg det ikke dårligt over at skulle melde mig syg. Jeg har ikke nogle eller noget jeg svigter..

Jeg kan ikke drikke mælk :/ Har jeg ikke kunnet i mange år, så den mulighed er desværre væk.

Hvor dejligt med et åar gode timer.. Hos mig er det sjældent jeg ikke mærker noget... Har haft det godt idag, indtil videre.. Er dog begyndt at få en masse mundvand, så tror der sker 'spændende' ting senere.. :/

Svimmel ? JA! Har jeg faktisk haft i 1 måned nu. Sammen med kvalmen.. Jeg bliver ligesom dig rigtig svimmel og rundtosset, og ofte må jeg også sætte mig ned!

Min læge åbner på mandag, og så må jeg en tur derover.. Skal i øvrigt have lavet vandrejournal og ha' svar på blodprøver, så kan ligeså godt tage det hele på en gang

Hej igen  

Kan virkeligt godt forstå du ikke vil gå en måned mere, at have det sådan, specielt ikke, hvis du "bare" er i aktivering.. Jeg skal starte i skole på mandag, så det kan jeg ikke gå glip af. Men nu må vi se hvordan jeg får det når jeg skal tidligt op 

De sidste par dage, er det faktisk lykkedes mig at have en nogenlunde normal nattesøvn (uden at vågne og være tvunget til at stå op og spise, for ikke at blive dårlig, og derefter ikke kunne sove), hvilket har gjort underværker for min kvalme..

Jeg har stadig den der underliggende kvalme hele dagen, men nu kan jeg holde ud at foretage mig noget og har heller ikke været så svimmel..

Håber alle de gode råd, du har fået, kommer til at hjælpe dig, til at få det bedre (eller bare et par stykker) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.