Kakao skriver:
Tusind tak 
Kan godt forstå, du overvejer sygemelding, hvis det ikke bliver bedre.. Jeg sætter virkeligt min lid til at det går væk i 2. trimester!! Ellers magter jeg det ikke..
Jeg må lige prøve nogle af dine madforslag.. Jeg glemte forresten at sige, at hvis jeg er kommet til at spise noget, som virkeligt bare giver mig kvalme, så hjælper det tit at drikke mælk.. Det fjerner ligesom den dårlige eftersmag..
Nå nu har jeg heldigvis lige haft et par timer, hvor jeg ikke rigtigt har mærket kvalmen.. skønt!
Bliver du også svimmel? For mig kommer det nemlig sammen med kvalmen.. Bliver helt rundtosset af fx at gå rundt og rydde op og må sætte mig igen..
Jeg har bare 1 måneder endnu, inden jeg rammer 2. trimester... OG det er lang tid, når man har det så skidt..
Og da jeg pt er i aktivering har jeg det ikke dårligt over at skulle melde mig syg. Jeg har ikke nogle eller noget jeg svigter..
Jeg kan ikke drikke mælk :/ Har jeg ikke kunnet i mange år, så den mulighed er desværre væk.
Hvor dejligt med et åar gode timer.. Hos mig er det sjældent jeg ikke mærker noget... Har haft det godt idag, indtil videre.. Er dog begyndt at få en masse mundvand, så tror der sker 'spændende' ting senere.. :/
Svimmel ? JA! Har jeg faktisk haft i 1 måned nu. Sammen med kvalmen.. Jeg bliver ligesom dig rigtig svimmel og rundtosset, og ofte må jeg også sætte mig ned!
Min læge åbner på mandag, og så må jeg en tur derover.. Skal i øvrigt have lavet vandrejournal og ha' svar på blodprøver, så kan ligeså godt tage det hele på en gang 

Anmeld