hvor meget brugte i på indkøb til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Team Putte

Har nogen fra IKEA nu, men synes de her er virkelig cool

Kiggede oz i Ikea da vi købte rumdelerne, men synes ik rigtig jeg kunne finde noget der var pengene værd! De her købte jeg på tilbud til 53 kr pr. kasse og de er farverige som ting på børneværelset skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

mmh

vi har fået så meget af familie og venner at vi kun har brugt ca. 1000 kr. i alt

Anmeld

17. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi brugte vist flest pengen på tøj. Ca  3000 kr vil jeg tro. Havde købt i str 50-56, købt på lagersalg,  men thea startede ud i str 44 og det er ret dyrt! 

Vi fik barnevogn fra ny, 1 baby autostol arvet, + 1 baby autostol vi lejede i babysam, 1 autotostol arvet, legetæppe fra ny, bæresele arvet, slynge ( ku undværes ) vugge fra genbrug til 150 kr ( for os undværlig ) brio væghængt puslebord. Madrasser til barnevogn, lift, tremmeseng og vugge alle fra ny, og temlig dyre fra babysam. Walkitalkier i stedet for baby alarmer til 200 kr fra Harald Nyborg ( undværlig ) så i alt ca 10.000, vil jeg tro. Vi hade ik købt flasker osv, men da vi kom hjem fra sygehuset efter 3 1/2 uge, var vi nød til at købe en brystpumpe. Valgte den fra Avent med alt ikl og den er fantastisk! 

Her anden gang har vi nok brugt for ca 1000 kr, men vi har så også fået en pige mere, hvilket betyder at vi har alt. Vh stine

Anmeld

17. august 2012

betina23

Vi brugte ca 15000 men må indrømme er os lidt sart men autostol køb det brugt det ik længe de bruge den og efter det ville jeg ofre og købe en go stol fra 9-36 kg så har du den længe vi er rigtig glade for det  

Anmeld

17. august 2012

Maja_4000

Omkring 20.000 .. De 10.000 gik til barnevogn som mine søde forældre betalte Derudover havde vi en tremmeseng , og vi fik en masse tøj forærende (:

Anmeld

17. august 2012

Holbæktrunten

1990h skriver:

altså alle de nødvendige ting inden baby kom?.barnevogn, autostol,seng osv osv, tøj tilbehør osvosv..

hvad købte i brugt og hvad vil i ikke købe brugt?..

købte i noget som i senere hen fandt ud af ikke var nødvendigt?

umh, tror vi brugte omkring 8000

købte seng og puslebord brugt (var som nyt, seng aldrig brugt da det var en weekendfar, og barnet ville sove i hans seng) til 500 kr samlet.

barnevogn m lift, sele, net, voksipose m sommer og vinterdyne til 2500 af en veninde

Brugt klapvogn (som ny) til halv pris - 2500

en kasse med tøj i de små størrelser plus hvad man ellers selv køber (incl stofbleer, hagesmække, strømper mv) ca 2500

Har faktisk ikke fået brugt voksiposen, da ungen ikke ville sove i barnevogn - men da han startede DP besluttede jeg at det SKULLE han, så nu sover han fint i barnevognen - så mon ikke voksi bliver brugt til efterår/vinter?

Anmeld

20. august 2012

Pige2009

Team Putte skriver:

Kiggede oz i Ikea da vi købte rumdelerne, men synes ik rigtig jeg kunne finde noget der var pengene værd! De her købte jeg på tilbud til 53 kr pr. kasse og de er farverige som ting på børneværelset skal være

Det er bare fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.