hvor meget brugte i på indkøb til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

DitteFisk

Vores budget er indtil videre sat til 15-16.000, som jeg har regnet på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Team Putte

Baagøe skriver:

Må lige høre, hvor I har købt gulvtæppe og kurve i kvadratreolen?

Gulvtæppet er købt i tæppeland til 89,95 pr. kvm og kasserne i reolen er købt i Daels Bolighus, men mener oz at have set dem i idémøbler

Anmeld

9. august 2012

1990h

tusinde tak for alle jeres bidrag og svar..det er lidt sjovt at se hvor meget forskel der kan være på beløbene og hvad man hver i sær vægter højest

Anmeld

15. august 2012

Pige2009

Team Putte skriver:

Gulvtæppet er købt i tæppeland til 89,95 pr. kvm og kasserne i reolen er købt i Daels Bolighus, men mener oz at have set dem i idémøbler

Hvor er de fede!

Anmeld

15. august 2012

Deaktiveret profil

1990h skriver:

altså alle de nødvendige ting inden baby kom?.barnevogn, autostol,seng osv osv, tøj tilbehør osvosv..

hvad købte i brugt og hvad vil i ikke købe brugt?..

købte i noget som i senere hen fandt ud af ikke var nødvendigt?

Indtil videre har vi nok brugt omkring 5000,- 

Vi har så fået smidt en masse brugt ting i hovedet, som vi selv har malet om, lavet om osv.. 

Anmeld

15. august 2012

Camilla..

Alt til vores søn var nyt. Vi kom af med omkring 30.000,- kroner

Anmeld

15. august 2012

Fenja09

Vi brugte lige omkring 10.000 kr uden barnevogn for den fik vi i gave. Det jeg fandt ud af at vi sagtens kunne have haft ventet med var f.eks en musikuro og kravlegård. Og jeg er ovenud glad for at vi ikke købte læssevis af sutteflasker. Min datter fik flaske fra hun var 3 1/2 måned, og vi har kun haft 7 flasker i alt. I starten havde vi 3 små og to store og da hun blev omkring 7 måneder købte vi to til af de store. Har ikke haft brug for flere.

/Fenja

Anmeld

15. august 2012

Team Putte

Baagøe skriver:

Hvor er de fede!

Jah! Detsynes vi oz  Og så er de lige til at klappe sammen så de ingenting fylder hvis man pludselig ik skal bruge alle 8, DET er smart! Og så er de bare så dejligt store, de måler omkring 30x30x30 så der kan være meget legetøj i

Anmeld

16. august 2012

Pige2009

Team Putte skriver:

Jah! Detsynes vi oz  Og så er de lige til at klappe sammen så de ingenting fylder hvis man pludselig ik skal bruge alle 8, DET er smart! Og så er de bare så dejligt store, de måler omkring 30x30x30 så der kan være meget legetøj i

Har nogen fra IKEA nu, men synes de her er virkelig cool

Anmeld

16. august 2012

Miin'Baby'Mus

1990h skriver:

altså alle de nødvendige ting inden baby kom?.barnevogn, autostol,seng osv osv, tøj tilbehør osvosv..

hvad købte i brugt og hvad vil i ikke købe brugt?..

købte i noget som i senere hen fandt ud af ikke var nødvendigt?

Altså nu er jeg sådan en person der slet ikke har noget imod brugte ting - flere af vores møbler er brugte.

Men må sige at min kæreste pludselig vendte på en 25 øre (han er normalt den der ligeglade-type)  Den eneste barnevogn han kunne lide kostede 6000 kr, så jeg gav mig og sagde okay.

Den seng jeg kunne lide som jeg ville købe brugt den ville han heller ikke have, så der har vi også købt en anden og endda ny, den kostede vist 1900 kr ca.

Puslebord er nyt, autolstol er ny, så har vi opgraderet madrasser og alt det.

Men vi har givet 12000 kr for alle de større vigtige ting 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.