hvor meget brugte i på indkøb til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.577 visninger
46 svar
0 synes godt om
9. august 2012

1990h

altså alle de nødvendige ting inden baby kom?.barnevogn, autostol,seng osv osv, tøj tilbehør osvosv..

hvad købte i brugt og hvad vil i ikke købe brugt?..

købte i noget som i senere hen fandt ud af ikke var nødvendigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

pemiro

1990h skriver:

altså alle de nødvendige ting inden baby kom?.barnevogn, autostol,seng osv osv, tøj tilbehør osvosv..

Vi har brugt ca 5000 ialt..
Vi købte barnevogn brugt.
Puslebord, seng, madrasser, højstol er købt på januarudsalg.
Udover det har vi fået tøj fra to forskellige så vi har ikke brugt penge på tøj endnu (han er 8 uger).
Jeg har intet mod at købe brugt, bare det er iorden.
Autostol har vi ikke

Anmeld

9. august 2012

1990h

pemiro skriver:

Vi har brugt ca 5000 ialt..
Vi købte barnevogn brugt.
Puslebord, seng, madrasser, højstol er købt på januarudsalg.
Udover det har vi fået tøj fra to forskellige så vi har ikke brugt penge på tøj endnu (han er 8 uger).
Jeg har intet mod at købe brugt, bare det er iorden.
Autostol har vi ikke

okai det også mange ting i har fået så for det beløb

ja så længe det i orden..og nogle af tingene er jo også begrænset hvad det brugt..dejligt i har kunne arve lidt tøj

Anmeld

9. august 2012

christinak

1990h skriver:

Vi har købt alt nyt og brugte ca 30000 kr

Anmeld

9. august 2012

Team Putte

1990h skriver:

Vi har brugt omkring 20.000 men vi har oz indrettet værelset så der intet skal gøres derinde de næste par år og det har jo kostet lidt oz

Tror vi har brugt omkring 15.000 på tøj, seng, autostol, pusletilbehør, barnevogn osv. Vi har købt lidt tøj fra nyt men ellers har vi købt sække billigt som vi har sorteret og taget det vi synes vi ville have og sendt resten til genbrug Sengen er oz brugt, men barnevogn og autostol er nyt

Jeg har intet problem med at købe brugt men jeg ville aldrig købe madrasser, dyner, puder, sutter og sutteflasker brugt

Anmeld

9. august 2012

Mor til Ella

1990h skriver:

ca 5000, købte meget brugt og fik meget....

Babyalarmen er da god at have, men kunne sagtens have undværet den hoved hale fad, aldrig brugt. Div cremer shampoo m.m

Anmeld

9. august 2012

Mor til Ella

Team Putte skriver:

Vi har brugt omkring 20.000 men vi har oz indrettet værelset så der intet skal gøres derinde de næste par år og det har jo kostet lidt oz

Tror vi har brugt omkring 15.000 på tøj, seng, autostol, pusletilbehør, barnevogn osv. Vi har købt lidt tøj fra nyt men ellers har vi købt sække billigt som vi har sorteret og taget det vi synes vi ville have og sendt resten til genbrug Sengen er oz brugt, men barnevogn og autostol er nyt

Jeg har intet problem med at købe brugt men jeg ville aldrig købe madrasser, dyner, puder, sutter og sutteflasker brugt

samme her.

Anmeld

9. august 2012

-Sigrid-

Vi brugte for 11.350 kr ^^

Anmeld

9. august 2012

1990h

Team Putte skriver:

det lyder fint har du eventuelt billede af værelset?hvis man må være nysgerrig..

Anmeld

9. august 2012

1990h

Mor til Ella skriver:

ca 5000, købte meget brugt og fik meget....

Babyalarmen er da god at have, men kunne sagtens have undværet den hoved hale fad, aldrig brugt. Div cremer shampoo m.m

hovedhale fad tænker at det ikk er nødvendigt hvis puslebord kan stå på badeværelset?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.