Angelspot skriver:
Hejsa
Hvor er det fint at du vil lave noget for din veninde, det er også en smule skuffende at der ikke er blevet taget hånd om det, men sådan går det jo hvis alle regner med der er nogen der har styr på det 
Jeg har været med til at arrangere to polterabedender.
Den ene veninde var gravid og vi kunne derfor ikke så meget vildt. Men vi startede med morgenmad og så tog vi et sted hen og lavede vores egne lys. Altså i et lysstøberi hvor vi brugte laaaang tidd. Det var egentlig ikke så sjovt når vi tænker tilbage på det efterfølgende, men der var 6 piger med hvoraf de 4 var gravide. Så ingen kunne rigtig noget og havde ingen energi. De 3 forlod os andre i løbet af dagen pga bækkenløsning, så det var slet ikke fedt. Men efter at have lavet lys var hun ved en massør som havde arrangeret en rigtig fin eftermiddag med massage til veninden og hendes mave, samt dækket op med lys og saltstænget og et virkelig hyggeligt lokale. Vi spiste frokost i hendes forældres sommerhus hvor jeg havde lavet noget indbagt halløj dagen før. Om aftenen mødtes vi med drengene og havde en hyggelig tur i byen.
Min anden veninde lagde hus til morgenmad sammen med hendes kommende mand. Derefter skiltes vi og pigerne tog ud og skød med lerduer. Det var sjovt
Efter det, var vi afsted på et teambuilding kursus, hvor vi skulle igennem logiske baner hvor kommunikation var i højsæde, herefter en feltbane med forhindringer hvor vi skulle samarbejde.
Min erfaring gennem de to dage har været at ligegyldig hvor lang tid før man giver besked, så ændrer det ikke noget. Der er også en del økonomisk at tænke på for man kan lave mange sjove ting, men de koster ofte rigtig meget. Så jo flere man er, jo flere penge har man til diverse aktiviteter. Der hvor jeg i hvert fald står af, det er når jeg ikke ved hvor meget det kommer til at koste. Man giver jo også en gave til brylluppet, så hvis man skal lægge 1000-1500 kr ved siden af til et polterabend, så står de fleste af og melder sig ud. Men da jeg arrangerede for min anden veninde, da blev det billigere end med den første, vi kom af med 850 kr hver. Så hvis man tager sig tid til planlægningen, så kan man godt finde nogle gode aktiviteter til en okay pris.
God fornøjelse 
Til min søsters var der også en del der meldte fra, så det endte med vi aflyste nogle ting, men alligevel kom vi af med 1500.- kr pr person.. Det er jo mange penge i et budget, når der også kommer gave oveni.. Det jeg var mest ked af, var bare at de meldte fra, både fordi vi jo ik var ret mange, men også fordi vi ik kunne gøre de planlagte ting