Altså vi har lige haft et bryllups boom
Min ene veninde blev hentet på motorcykel og blev kørt hen til en anden venindes hus. Der fik hun en gave som var et sæt fedt undertøj. Så fik hun lagt make up og fik sit nye undertøj på og så blev der taget billeder til en kalender til hendes mand.
Så tog vi en tur i det grønne og spiste lækre sandwicher og hyggede os. Derefter var vi i noget legeland noget hvor vi alle prøvede lidt forskelligt.
Så tog vi hjem til hendes forældre hvor vi fik noget lækkert mad inden vi holdt dildo party.
Min svigerindes igen var heeelt anderledes. Vi mødtes allesammen ved mine forældre. Både drengene og pigerne. Så gik vi hen til min bror og hans (nu) kone med rundstykker og pålæg osv. Da vi havde spist kom en mavedanser inde med kostymer som brudeparret skulle have på og sådan nogle bælter til os alle. Og så skulle vi lære en dans

Det var super godt.
Da det var gjort delte vi os

Min bror indspilte en sang og havde besøg af en stripper.
Pigerne derimod havde Croguis tegning. Dvs der kom en nøgen mand som vi så skulle tegne i forskellige positioner samtidig med at vi havde en der fortalte om teknikker osv- Det var super godt.

Derefter fik vi frokost og så skulle vi ind og indspille en sang og have tage noget billeder (det floppede da stedet vi havde valgt absolut ikke levede op til forventningerne!!!

)
Dog fik vi klemt en tur i lasermagic ind og det var en super god afslutning.. Efter det mødtes vi med drengene til fælles grillning og fest om aftenen
Anmeld