Så er det imorgen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

An&Jo

IsabellaCiinea skriver:

Jeg sku til eksamen på SOSU, dog kun grundforløb..

Men jeg er ALTID monster nervøs, og var sikker på at det hele bare var noget lort...

Havde lavet en opgave om sproglig udvikling, som jeg så skulle fortælle om... 

Ryste, ryste, ryste..

Fik et stort 10 tal!

Det eneste der gjorde at jeg ikk fik 12, var at der var noget jeg kom til at kludre lidt i..

Så det kan såmænd godt lade sig gøre! Bare klø på! 

Skal lige siges at jeg ikk er en der normalt får voldsomt gode karaktere....

det var en 6 timers skriftlig prøve i 4 fag samlet i den samme opgave

der er delopgaver til hver af de 4 fag, og for at bestå skal man have 49% af denne opgave rigtigt, men da jeg kun har lavet 50% af den så skal jeg have scoret fuld point i det som jeg rent faktisk har lavet, og det tvivler jeg meget på at jeg har fået..

Det er ikke bare at gå op og forsvare noget jeg har lavet, for det kan jeg sagtens, det er et pres i 6 timer uafbrudt, og ja det kan jeg bare ikke magte åbenbart..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

BellaCiinea

An&Jo skriver:

det var en 6 timers skriftlig prøve i 4 fag samlet i den samme opgave

der er delopgaver til hver af de 4 fag, og for at bestå skal man have 49% af denne opgave rigtigt, men da jeg kun har lavet 50% af den så skal jeg have scoret fuld point i det som jeg rent faktisk har lavet, og det tvivler jeg meget på at jeg har fået..

Det er ikke bare at gå op og forsvare noget jeg har lavet, for det kan jeg sagtens, det er et pres i 6 timer uafbrudt, og ja det kan jeg bare ikke magte åbenbart..

Det skal nok gå! =) 

Anmeld

14. august 2012

An&Jo

Tanjadamgaard skriver:

Ej det er jeg virkelig ked af at høre, hvad læser du til ?  

Håber du får en ny chance 

Jeg læste til finansøkonom, men har idag sendt min ansøgning afsted på noget andet, og så håber jeg på at de har en last minute plads til mig..

Anmeld

14. august 2012

An&Jo

IsabellaCiinea skriver:

Det skal nok gå! =) 

jeg har været oppe for snart en uge siden, og får svar om en uges tid, men som sagt, så skal jeg score fuld point i det jeg rent faktisk har lavet, og så skal jeg ramme præcist hvad de har til at stå i deres rettevejledning, og det har jeg jo ikke ramt, det kan ingen ramme..

Anmeld

14. august 2012

BellaCiinea

An&Jo skriver:

jeg har været oppe for snart en uge siden, og får svar om en uges tid, men som sagt, så skal jeg score fuld point i det jeg rent faktisk har lavet, og så skal jeg ramme præcist hvad de har til at stå i deres rettevejledning, og det har jeg jo ikke ramt, det kan ingen ramme..

Åhh jamen...  alligevel og siger at det nok skal gå...

Anmeld

14. august 2012

Tanjadamgaard

An&Jo skriver:

Jeg læste til finansøkonom, men har idag sendt min ansøgning afsted på noget andet, og så håber jeg på at de har en last minute plads til mig..

Hvor længe havde du været igang med det, det er da super ærgeligt du skal til at lede efter noget andet  .. Hvad vil du så læse nu ? 

Anmeld

14. august 2012

An&Jo

Tanjadamgaard skriver:

Hvor længe havde du været igang med det, det er da super ærgeligt du skal til at lede efter noget andet  .. Hvad vil du så læse nu ? 

har været igang i halvandet år..

Men nu vælger jeg en anden vej, jeg har faktisk ikke bestilt andet end at gå i skole de sidste 17 år, så nu tror jeg at jeg vil give mig selv en pause, så jeg tager en HGS på 3 måneder, finder en elevplads med noget børnetøj, og enten så arbejder jeg mig hen imod at starte mit eget, eller også arbejder jeg hen i mod at læse videre til indkøber en dag.. men lige nu tror jeg bare at jeg trænger til en pause fra bøgerne når det her ikke gik..

Anmeld

14. august 2012

Tanjadamgaard

An&Jo skriver:

har været igang i halvandet år..

Men nu vælger jeg en anden vej, jeg har faktisk ikke bestilt andet end at gå i skole de sidste 17 år, så nu tror jeg at jeg vil give mig selv en pause, så jeg tager en HGS på 3 måneder, finder en elevplads med noget børnetøj, og enten så arbejder jeg mig hen imod at starte mit eget, eller også arbejder jeg hen i mod at læse videre til indkøber en dag.. men lige nu tror jeg bare at jeg trænger til en pause fra bøgerne når det her ikke gik..

Ja det kan jeg godt forstå, jeg håber på kommer ind på HG og får en elevplads, med det samme  Men det er da positivt du allerede har fundet en ny retning. Held og lykke med det, og glæder mig til at høre en god opdate ! 

Anmeld

14. august 2012

prettybutterfly

An&Jo skriver:

De har desværre sendt en fra min klasse ud da han dumpede den mundtlige 3 gange.. :/ så de truer desværre ikke bare ude ved os..

Jeg kan nå min drøm på flere måder, og må indrømme at jeg lige nu slet ikke har overskuddet til at søge om nyt forsøg og så læse op igen og ydermere vil jeg skulle vente et halvt år på at bruge det ekstra forsøg, så jeg vælger en anden vej rundt istedet har jeg bestemt mig for..

Øv hvor trist! Men mange gange held og lykke til dig! Håber du når dit mål alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.