Så er det imorgen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Jep imorgen er dagen for min reeksamen..

Det er det allersidste forsøg til at bestå den her eksamen, og jeg er dødnervøs, både for hvordan opgaverne er, men også for hvad der skal ske hvis nu det værste sker og jeg ikke består..

er også bare bnge for at vi først får svar på karakteren når vi er startet op på næste semester, og jeg så skal til at stoppe midt i det hele eller sådan noget..

men værst er at hvad skal jeg så?? jeg kan jo ikke bare hoppe ind på et andet studie midt i et semester, og så er der kun KH, og kan jeg nu få det efter kæresten og jeg har lagt økonomien sammen??

Årh jeg synes det er noget lort det her ganske enkelt..

Åhh søde, det her indlæg er gået min næse helt forbi øv hvor noget hø, at du ikke synes det er gået godt jeg håber så meget for dig, at du tager fejl og du består!

Kæmpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

prettybutterfly

Øv hvor trist det gik så skidt. Men bliver i virkelig smidt ud eller "truer" de mest med det? Jeg er selv på en videregående uddannelse på KU og der er en, som jeg gik i klasse med, der ALLIGEVEL fik lov til at prøve et 4. forsøg hvor hun så klarede den. Og ved du hvad? Det skete endda to gange(altså der var to forskellige eksamener som hun dumpede 3 gange før det lykkedes den 4. gang)! Hun sagde alt muligt med hun bukkede under for stress og det ene og det andet, og så fik hun lov til at prøve igen. Hvad er det du læser til? Hvis det virkelig er din drømmeuddannelse er det måske det værd at kæmpe for endnu et forsøg. Det lykkes altås for nogen!

Kæmpe og  for at du alligevel har bestået

Anmeld

13. august 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Åhh søde, det her indlæg er gået min næse helt forbi øv hvor noget hø, at du ikke synes det er gået godt jeg håber så meget for dig, at du tager fejl og du består!

Kæmpe

Plejer at være ret god til det med fornemmelser og det her gik bare rigtig skidt..

Anmeld

13. august 2012

An&Jo

prettybutterfly skriver:

Øv hvor trist det gik så skidt. Men bliver i virkelig smidt ud eller "truer" de mest med det? Jeg er selv på en videregående uddannelse på KU og der er en, som jeg gik i klasse med, der ALLIGEVEL fik lov til at prøve et 4. forsøg hvor hun så klarede den. Og ved du hvad? Det skete endda to gange(altså der var to forskellige eksamener som hun dumpede 3 gange før det lykkedes den 4. gang)! Hun sagde alt muligt med hun bukkede under for stress og det ene og det andet, og så fik hun lov til at prøve igen. Hvad er det du læser til? Hvis det virkelig er din drømmeuddannelse er det måske det værd at kæmpe for endnu et forsøg. Det lykkes altås for nogen!

Kæmpe og  for at du alligevel har bestået

De har desværre sendt en fra min klasse ud da han dumpede den mundtlige 3 gange.. :/ så de truer desværre ikke bare ude ved os..

Jeg kan nå min drøm på flere måder, og må indrømme at jeg lige nu slet ikke har overskuddet til at søge om nyt forsøg og så læse op igen og ydermere vil jeg skulle vente et halvt år på at bruge det ekstra forsøg, så jeg vælger en anden vej rundt istedet har jeg bestemt mig for..

Anmeld

13. august 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Plejer at være ret god til det med fornemmelser og det her gik bare rigtig skidt..

Øv altså! Men jeg håber nu alligvel det går eller at du kan tage den om...

Med hensyn til KH så er det kun hvis l er gift, at du ikke kan modtage det

Anmeld

13. august 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Øv altså! Men jeg håber nu alligvel det går eller at du kan tage den om...

Med hensyn til KH så er det kun hvis l er gift, at du ikke kan modtage det

Jeg har heldigvis fundet en ny vej rundt, så skal lige sende ansøgningen og så starter jeg forhåbentlig op på fredag..

Anmeld

13. august 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Jeg har heldigvis fundet en ny vej rundt, så skal lige sende ansøgningen og så starter jeg forhåbentlig op på fredag..

Spændende! Håber det lykkedes for dig det hele, det har du fortjent

Anmeld

14. august 2012

Frejsmor

An&Jo skriver:

Tak, tvivler desværre stærkt på at jeg er bestået..

Vent med at tænk alt for meget over fremtiden til du har fået resultatet, jeg var også helt sikker på den ikke var gået og jeg gik igennem en kæmpe omvæltning og følelsesmæssig tur og søgte ind på et andet studiet og var også helt nede, men så da resultatet kom, så var jeg faktisk bestået og fattede ingenting og skulle lige pludselig til at reomstille mig på at jeg faktisk sku fortsætte på mit nuværende studie.. Det var noget af en rutsjetur..

Jeg for at du bliver glædeligt overrasket!!

Anmeld

14. august 2012

Tanjadamgaard

An&Jo skriver:

Tak, det gik bare slet ikke.. :/

Efter hvad vores studievejleder siger så har man kun tre forsøg i alt og en i min klasse måtte finde noget andet da han ikke kunne bestå den mundtlige, og ja jeg leder også efter noget andet nu.. :/

Ej det er jeg virkelig ked af at høre, hvad læser du til ?  

Håber du får en ny chance 

Anmeld

14. august 2012

BellaCiinea

Jep imorgen er dagen for min reeksamen..

Det er det allersidste forsøg til at bestå den her eksamen, og jeg er dødnervøs, både for hvordan opgaverne er, men også for hvad der skal ske hvis nu det værste sker og jeg ikke består..

er også bare bnge for at vi først får svar på karakteren når vi er startet op på næste semester, og jeg så skal til at stoppe midt i det hele eller sådan noget..

men værst er at hvad skal jeg så?? jeg kan jo ikke bare hoppe ind på et andet studie midt i et semester, og så er der kun KH, og kan jeg nu få det efter kæresten og jeg har lagt økonomien sammen??

Årh jeg synes det er noget lort det her ganske enkelt..

Jeg sku til eksamen på SOSU, dog kun grundforløb..

Men jeg er ALTID monster nervøs, og var sikker på at det hele bare var noget lort...

Havde lavet en opgave om sproglig udvikling, som jeg så skulle fortælle om... 

Ryste, ryste, ryste..

Fik et stort 10 tal!

Det eneste der gjorde at jeg ikk fik 12, var at der var noget jeg kom til at kludre lidt i..

Så det kan såmænd godt lade sig gøre! Bare klø på! 

Skal lige siges at jeg ikk er en der normalt får voldsomt gode karaktere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.