Så er det imorgen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.625 visninger
38 svar
0 synes godt om
8. august 2012

An&Jo

Jep imorgen er dagen for min reeksamen..

Det er det allersidste forsøg til at bestå den her eksamen, og jeg er dødnervøs, både for hvordan opgaverne er, men også for hvad der skal ske hvis nu det værste sker og jeg ikke består..

er også bare bnge for at vi først får svar på karakteren når vi er startet op på næste semester, og jeg så skal til at stoppe midt i det hele eller sådan noget..

men værst er at hvad skal jeg så?? jeg kan jo ikke bare hoppe ind på et andet studie midt i et semester, og så er der kun KH, og kan jeg nu få det efter kæresten og jeg har lagt økonomien sammen??

Årh jeg synes det er noget lort det her ganske enkelt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Mariajny

An&Jo skriver:

Det er det allersidste forsøg til at bestå den her eksamen, og jeg er dødnervøs, både for hvordan opgaverne er, men også for hvad der skal ske hvis nu det værste sker og jeg ikke består..

er også bare bnge for at vi først får svar på karakteren når vi er startet op på næste semester, og jeg så skal til at stoppe midt i det hele eller sådan noget..

men værst er at hvad skal jeg så?? jeg kan jo ikke bare hoppe ind på et andet studie midt i et semester, og så er der kun KH, og kan jeg nu få det efter kæresten og jeg har lagt økonomien sammen??

jeg vil i hvert fald for dig..

et par trøstende ord: Det skal nok gå, selvfølgelig består du

Anmeld

8. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Held og lykke  

Anmeld

8. august 2012

Frejsmor

Ååh jeg kan så godt følge dig, har selv lige været der for lidt over en måned siden og det er bare så nervepirrende.. Jeg sad og rystede hele eksamen igennem og også bagefter, kunne slet ikke stoppe..

Jeg kan godt forstå dine bekymringer, det er så ubehageligt med uvished, at man ikke ved hvad fremtiden bringer..

Jeg bestod heldigvis min reeksamen, og det håber jeg virkelig også du gør, 100000 og rigtig meget held og lykke - GI DEN GAS!!

Anmeld

13. august 2012

Tanjadamgaard

An&Jo skriver:

Jeg håber din re-eksame gik godt  

Jeg troede ikke man kunne blive "smidt" ud af vidrergående uddannelser, man har 3 forsøg til at bestå eksaminen ikke? også kan man gå hele modulet om, hvis man ikke består nogle af de gange ? Eller hænger det slet ikke sådan sammen 

Anmeld

13. august 2012

MortilElias2010

An&Jo skriver:

Hcordan er det gået?  Har helt ondt i maven på di e vegne. 

Jeg fandt ud af fra uni at man reelt har endeløse forsøg på at bestå sine eksamener, men det der siges højt er at man kun har tre forsøg men det er kun fordi de ikke gider alle de reeksaminer! Da det tager tid fra andet velsagtens. Så du skulle i grunden have uendelig forsøg. 

Anmeld

13. august 2012

An&Jo

MortilElias2010 skriver:

Hcordan er det gået?  Har helt ondt i maven på di e vegne. 

Jeg fandt ud af fra uni at man reelt har endeløse forsøg på at bestå sine eksamener, men det der siges højt er at man kun har tre forsøg men det er kun fordi de ikke gider alle de reeksaminer! Da det tager tid fra andet velsagtens. Så du skulle i grunden have uendelig forsøg. 

Det er vores studievejleder der siger vi kun har 3 forsøg og ellers er det bare ærgerligt.. :/

Men desværre gik det bare slet ikke, og jeg leder allerede efter en ledig plads et sted, så jeg kan få noget andet at lave.. :/

Anmeld

13. august 2012

An&Jo

Tanjadamgaard skriver:

Jeg håber din re-eksame gik godt  

Jeg troede ikke man kunne blive "smidt" ud af vidrergående uddannelser, man har 3 forsøg til at bestå eksaminen ikke? også kan man gå hele modulet om, hvis man ikke består nogle af de gange ? Eller hænger det slet ikke sådan sammen 

Tak, det gik bare slet ikke.. :/

Efter hvad vores studievejleder siger så har man kun tre forsøg i alt og en i min klasse måtte finde noget andet da han ikke kunne bestå den mundtlige, og ja jeg leder også efter noget andet nu.. :/

Anmeld

13. august 2012

An&Jo

Frejsmor skriver:

Ååh jeg kan så godt følge dig, har selv lige været der for lidt over en måned siden og det er bare så nervepirrende.. Jeg sad og rystede hele eksamen igennem og også bagefter, kunne slet ikke stoppe..

Jeg kan godt forstå dine bekymringer, det er så ubehageligt med uvished, at man ikke ved hvad fremtiden bringer..

Jeg bestod heldigvis min reeksamen, og det håber jeg virkelig også du gør, 100000 og rigtig meget held og lykke - GI DEN GAS!!

Tak, tvivler desværre stærkt på at jeg er bestået..

Anmeld

13. august 2012

An&Jo

Omsorgsgiver skriver:

Held og lykke  

Tak, det gik desværre ikke godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.