Så så man liiige mor stå og flææææbe....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

B&J

nåååå hvor er han bare SØD

de kære børn kan sku få moderhjertet til at flæbe så det står ud af en hihihihhihi....

men hvor er det vidunderligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Miss-86

MorDk skriver:

Så ser man liiiige mor begynde at flæbe i døren da Bassen hånd i hånd med sin far går ned af trappen i højt humør! Bassen vender sig og vinker "Hej Hej moar" .... han går lidt videre.... kigger op og sender et luftkys.... Vræææææl! Hvor er han dejlig!! Afslutter hele seancen med en skøøøn sætning.... "Go' dag" ♥ Jeg er solgt!!!

Utroligt som ord og sætninger vælter ud af ham for tiden.... Det går bare så stærkt *S*

Ville bare dele det med jer...

Andre som også bliver helt rørt når ungen snakker? ♥

Nååe, hvor sødt

Anmeld

8. august 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Så ser man liiiige mor begynde at flæbe i døren da Bassen hånd i hånd med sin far går ned af trappen i højt humør! Bassen vender sig og vinker "Hej Hej moar" .... han går lidt videre.... kigger op og sender et luftkys.... Vræææææl! Hvor er han dejlig!! Afslutter hele seancen med en skøøøn sætning.... "Go' dag" ♥ Jeg er solgt!!!

Utroligt som ord og sætninger vælter ud af ham for tiden.... Det går bare så stærkt *S*

Åååårh hvor sødt, ja så var mit moderhjerte også smeltet Det går dælme også hurtigt med ordene herhjemme for tiden - det er jo lige før der kommer et nyt ord om dagen (det føles sådan) 

Anmeld

8. august 2012

MorDk

Babymor2010 skriver:

Åååårh hvor sødt, ja så var mit moderhjerte også smeltet Det går dælme også hurtigt med ordene herhjemme for tiden - det er jo lige før der kommer et nyt ord om dagen (det føles sådan) 

Ja... det sys jeg også.... 

Anmeld

8. august 2012

Mor Til Oktober Børn

MorDk skriver:

Mille skal både kysse, kramme, sige hej hej, si' ses (vi ses) inden hun smutter nogle steder .. Og så er hun begyndt at sige Dig ægler (elsker dig) .. og mor her sidder med sine graviditets hormoner og sine tårer i øjnene og siger elsker også dig skat  hun bliver 2 år til oktober .. 

Anmeld

8. august 2012

MorDk

MillesMor111010 skriver:

Mille skal både kysse, kramme, sige hej hej, si' ses (vi ses) inden hun smutter nogle steder .. Og så er hun begyndt at sige Dig ægler (elsker dig) .. og mor her sidder med sine graviditets hormoner og sine tårer i øjnene og siger elsker også dig skat  hun bliver 2 år til oktober .. 

Anmeld

18. august 2012

Tanjadamgaard

MorDk skriver:

Årrrrrh hvor er det sødt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.