Så så man liiige mor stå og flææææbe....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.835 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. august 2012

MorDk

Så ser man liiiige mor begynde at flæbe i døren da Bassen hånd i hånd med sin far går ned af trappen i højt humør! Bassen vender sig og vinker "Hej Hej moar" .... han går lidt videre.... kigger op og sender et luftkys.... Vræææææl! Hvor er han dejlig!! Afslutter hele seancen med en skøøøn sætning.... "Go' dag" ♥ Jeg er solgt!!!

Utroligt som ord og sætninger vælter ud af ham for tiden.... Det går bare så stærkt *S*

Ville bare dele det med jer...

Andre som også bliver helt rørt når ungen snakker? ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

La´chrissen

Nåå en skøn basse du har dig

Anmeld

8. august 2012

ESV

MorDk skriver:

Så ser man liiiige mor begynde at flæbe i døren da Bassen hånd i hånd med sin far går ned af trappen i højt humør! Bassen vender sig og vinker "Hej Hej moar" .... han går lidt videre.... kigger op og sender et luftkys.... Vræææææl! Hvor er han dejlig!! Afslutter hele seancen med en skøøøn sætning.... "Go' dag" ♥ Jeg er solgt!!!

Utroligt som ord og sætninger vælter ud af ham for tiden.... Det går bare så stærkt *S*

Hvor er han skøn!
Herhjemme kommer Emilie løbende og siger MOAR jeg elsker dig. Så smelter jeg sgu...

Anmeld

8. august 2012

MorDk

ESV skriver:

Hvor er han skøn!
Herhjemme kommer Emilie løbende og siger MOAR jeg elsker dig. Så smelter jeg sgu...

Suk!

Anmeld

8. august 2012

ESV

MorDk skriver:

Suk!

Præcis.
Syntes på et generelt plan at hun er nået en sjov og dejlig alder med nogle meget sjove formuleringer det bringer et smil på læben og nogle til tider sjove forkerte brug af ord eller sjove udtaler af ord. Hun er 2 år og knap 9 måneder.

Anmeld

8. august 2012

MorDk

ESV skriver:

Præcis.
Syntes på et generelt plan at hun er nået en sjov og dejlig alder med nogle meget sjove formuleringer det bringer et smil på læben og nogle til tider sjove forkerte brug af ord eller sjove udtaler af ord. Hun er 2 år og knap 9 måneder.

Smiler min søn bliver 2 år her i september!!!

Anmeld

8. august 2012

Maja_4000

Åårh , hvor er han sød  

Jeg glæder mig godt nok til Caroline begynder at komme med nogle flere ord

Anmeld

8. august 2012

MorDk

Maja_4000 skriver:

Åårh , hvor er han sød  

Jeg glæder mig godt nok til Caroline begynder at komme med nogle flere ord

Kan jeg godt forstå *S*

Jeg sys det er sååå skøøøønt!

Anmeld

8. august 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Nåårh

Ja Oscar snakker også helt vildt for tiden .. ! Jeg kan slet ikke stå for ham ..

slet ikke hvis han laver noget han ikke må eller spilder vand eller lign. Så siger han : Åh Åhhhhh ....  

Anmeld

8. august 2012

MorDk

morethanperfect skriver:

Nåårh

Ja Oscar snakker også helt vildt for tiden .. ! Jeg kan slet ikke stå for ham ..

slet ikke hvis han laver noget han ikke må eller spilder vand eller lign. Så siger han : Åh Åhhhhh ....  

Haha hvor søøødt altså!

Igpr da jeg hentede Bassen fra vuggestue så han et billede af en bil så udbrød han: "WOW" HaHa.... skægt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.