Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: Haha hvor søøødt altså! Igpr da jeg hentede Bassen fra vuggestue så han et billede af en bil så udbrød han: "WOW" HaHa.... skægt
Haha hvor søøødt altså!
Igpr da jeg hentede Bassen fra vuggestue så han et billede af en bil så udbrød han: "WOW" HaHa.... skægt
Heheh .. De er simpelthen fantastiske Og så lige den alder .. Der sker såå meget .. !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Så ser man liiiige mor begynde at flæbe i døren da Bassen hånd i hånd med sin far går ned af trappen i højt humør! Bassen vender sig og vinker "Hej Hej moar" .... han går lidt videre.... kigger op og sender et luftkys.... Vræææææl! Hvor er han dejlig!! Afslutter hele seancen med en skøøøn sætning.... "Go' dag" ♥ Jeg er solgt!!! Utroligt som ord og sætninger vælter ud af ham for tiden.... Det går bare så stærkt *S* Ville bare dele det med jer... Andre som også bliver helt rørt når ungen snakker? ♥
Så ser man liiiige mor begynde at flæbe i døren da Bassen hånd i hånd med sin far går ned af trappen i højt humør! Bassen vender sig og vinker "Hej Hej moar" .... han går lidt videre.... kigger op og sender et luftkys.... Vræææææl! Hvor er han dejlig!! Afslutter hele seancen med en skøøøn sætning.... "Go' dag" ♥ Jeg er solgt!!!
Utroligt som ord og sætninger vælter ud af ham for tiden.... Det går bare så stærkt *S*
Ville bare dele det med jer...
Andre som også bliver helt rørt når ungen snakker? ♥
tanja. skriver: Hvor er han skøn og nej du er ikke den eneste der hyler Første gang min datter sagde: Elsker dig moar der tudbrølede jeg
Hvor er han skøn og nej du er ikke den eneste der hyler Første gang min datter sagde: Elsker dig moar der tudbrølede jeg
Åhhhr altså den kærlighed ♥
hvor skønt
Årh
Kan godt forstå du var solgt på stedet
Min datter, siger ' elser (elsker) dig moar, inden jeg afleverer hende i dagplejen
lisesp83 skriver: Årh Kan godt forstå du var solgt på stedet Min datter, siger ' elser (elsker) dig moar, inden jeg afleverer hende i dagplejen
Det er bare det dejligste altså!
Det går liiige i hjertet ♥
MorDk skriver: Det er bare det dejligste altså! Det går liiige i hjertet ♥
Ja virkelig, og bare deres måde, at sige det på.
Som moar, forstår man det bare
lisesp83 skriver: Ja virkelig, og bare deres måde, at sige det på. Som moar, forstår man det bare
Årrrrrh hvor sødt!!! :-) Så smelter man helt!! Min datter er kun 17 mdr, men siger måske 10-15 ord sådan lidt gebrokkent.. Men den anden dag jeg kom og hentede hende sad hun i sandkassen med de andre børn og derfra kan man se når man kommer kørende i bilen og når man parkere.. Så jeg kunne se hende op af indkørslen og kunne tydelig se hun kunne genkende bilen da jeg kom kørende.. hun så helt vild ud i blikket og forventningsfuld.. og da jeg åbner døren ser hun bare over lykkelig ud og siger "ma ma ma ma ma" (altså det betyder mor, hun kan ikke sige det så godt endnu ) og da jeg så kommer helt hen til hende og kysser hende på panden siger hun så sødt og "kærligt" "maaaaaaaaaa".. Årh det var bare så fantastisk
MorDk skriver: Åhhhr altså den kærlighed ♥
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128